رزمنده دفاع مقدس:

پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی پیام 175شهید غواص است

یک رزمنده دفاع مقدس با تأکید بر الگوبرداری از مرام و مسلک شهدا گفت: پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن از مهمترین پیام های 175 شهید غواص است.
کد خبر: ۸۵۳۲۳۸۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمد دخانیان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 175شهید غواص در پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله(ص) سمنان بیان کرد: قدر شهدا را باید دانست؛ چرا که دشمن حتی از شهیدان این مرز و بوم می ترسد.

وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان مشقت های فراوانی را تحمل کردند تا ایران اسلامی و ملت شریف آن، اقتدار و عزت امروز را داشته باشند.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: شهدای غواص انسان های دلیری بودند که خطرات مأموریت ها را به جان خریدند و در راه خداوند و حفظ میهن جان خود را هدیه خداوند کردند.

دخانیان با اشاره بر وظایف خطیر جوانان و نوجوانان در مقابل خون پاک شهدا تأکید کرد: جوانان باید در راه شناخت و سپس ادامه راه شهدا تلاش کنند و بدانند آزادی، استقلال و آسایش آنها با ریختن خون پاک شهدا رقم خورده است.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف ملت مسلمان این مملکت فرمانبرداری از ولایت فقیه است؛ چرا که تمامی مشکلات جامعه اعم از اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی با اطاعت از ولی فقیه حل می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار