خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قم گفت: همزمان با سی و چهارمین سالگرد شهادت شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر سال 60، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای هفتم تیر در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۳۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم،‌ سید جواد هاشمی اظهار کرد: همزمان با سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان در گلزار شهدای شیخان و حرم مطهر حضرت معصومه (س) مراسم عطر افشانی و غبار روبی با حضور خانواده‌های معظم شهدای هفتم تیر، مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان استان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه که منجر به شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72تن از یاران ایشان شد، مزار این شهدا را گلباران می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: هم اکنون 11 شهید حادثه تروریستی هفتم تیرماه در قم مدفون هستند که 9 شهید از جمله شهیدان محمد کاظم دانش، علی هاشمی سنجانی، محمدعینی، عماد کریمی بیژنی، سید نورالله طباطبایی نژاد، محمد حسین صادقی، میر بهزاد شهریاری، سید فخرالدین رحیمی، عبدالوهاب قاسمی در شیخان مدفون هستند.

وی شهید غلامحسین حقانی را از شهدای قم ذکر کرد و افزود: همچنین مزار شهید محمد علی منتظری و شهید دیالمه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) است که با حضور خادمان شهدا گلباران می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: شهید غلامحسین حقانی و شهید سید محمد موسوی از شهدایی هستند که مزارشان در سایر استان‌هاست و خانواده معظم شهید در قم حضور دارند.

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام حاجی صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه ششم تیرماه و مراسم دیگری نیز روز هفتم تیرماه در مراسم در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها