خبرهای داغ:
طائب با اشاره به اینکه برخی افراد از خط امام فاصله گرفته اند و اشرافی گیری را جایگزین ساده زیستی امام کرده اند افزود: اینها مسیر انقلاب اسلامی را نمی پذیرند و لذا راهی جز حمایت از جریان فتنه ندارند.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۴۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص حواشی ضیافت افطاری ریاست جمهوری و دفاع از سران فتنه در این جلسه گفت: اگر برخی از اصلاح طلبان از جریان فتنه دفاع می کنند به این دلیل است که آنها به جز هویت فتنه حرفی برای گفتن ندارند.

وی با اشاره به اینکه این افراد از خط امام فاصله گرفته اند و اشرافی گیری را جایگزین ساده زیستی امام کرده اند افزود: اینها مسیر انقلاب اسلامی را نمی پذیرند و لذا راهی جز حمایت از جریان فتنه ندارند.

طائب همچنین با تاکید بر اینکه پیشتر برخی مدعی می شدند این اظهار نظر ها به دلیل مواضع تند اصولگرایان است ادامه داد: اما در این جلسه مشاهده شد که حتی وقتی جلسه در اختیار اعتدال است بازهم این افراد بر لجاجت خود در دفاع از فتنه ادامه خواهند داد.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه حواشی ضیافت ریاست جمهوری نشان داد حامیان فتنه هیچ اعتقادی به قانون ندارند خاطرنشان کرد: با این حال باید گفت مردم ما راه تبری از فتنه را انتخاب کرده اند و این اظهار نظرها هم هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها