خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مسوولان نظام گفت: وظیفه همگان حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و تبعیت و همراهی قدم به قدم با مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۵۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی در نماز جمعه این هفته شیراز افزود: تیم مذاکره کننده نیز باید مطلع باشد و بداند که اعتماد رهبری به آنان موضوع مهمی است آنها وظیفه سنگینی بر دوش دارند ، وظیفه حفظ عزت و سربلندی اسلام و مسلمین وظیفه سنگینی است که اکنون به دوش آنان است.

آیت الله ایمانی اظهار کرد:هرگونه امتیاز دادن به طرف مقابل در مذاکرات هسته ای باید با گرفتن امتیازهایی برای کشورمان همراه باشد در غیر این صورت فریب می خوریم.

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری افزود: وظیفه دولت اطلاع رسانی صادقانه امورکشور به مردم است و در مساله هسته ای نیز هرگونه اقدامی باید برای مردم تبیین شود.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنانش به مسایل مواد مخدر و آلدودگی جامعه و جوانان به مواد مخدر اشاره کرد و افزود: توزیع و انتشار مواد مخدر در جامعه ما دسیسه استکبار و دشمنان است و جامعه ما باید در مقابل آن هوشمندانه عمل کند.

آیت الله ایمانی با ارایه آماری از ابتلا به مواد مخدر در جامعه افزود: بر اساس آمارهای رسمی سال گذشته در کشور بیش از 500 تن انواع مواد مخدر صنعتی و غیره کشف و ضبط شده و 270 هزار نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد نیز در این رابطه دستگیر شدند ،این آمار نشانگر حجم زیاد توزیع مواد و فعالیت در این زمینه است .

امام جمعه شیراز همچنین گفت : متاسفانه روند استفاده از مواد نیز تغییر کرده است ، مواد مخدر به ویژه مواد از نوع صنعتی آن متاسفانه بسیار راحت در اختیار جامعه و جوانان قرار می گیرد و این ابزار مهمی برای از بین بردن نظم و بالا بردن سطح جرایم و بزهکاری در جامعه است ، دشمنان به دنبال این هستند که اقتصاد سالم و توسعه کشور و زیر ساخت های ما را برهم بزنند.

آیت الله ایمانی همچنین به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و راه نجات کشور را پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت بر اساس اقتصاد مقاومتی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار