خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به دیدار دولتمردان عالی رتبه نظام اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سخنان رهبری نقشه راه تیم مذاکره کننده هسته ای کشور در ادامه مسیر مذاکرات است.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۵۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب افزود: فرمایش ها و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسوولان عالی نظام تقویت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در ادامه روند مذاکرات با گروه 1+5 را بدنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: بی شک تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز در ادامه مذاکرات از خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: دولتمردان نظام اسلامی توافق خوب که منافع، عزت و سرافرازی نظام اسلامی را به همراه دارد در مذاکرات با گروه 1+5 مورد توجه قرار خواهند داد و در برابر زیاده خواهی های دشمنان عقب نشینی نخواهند کرد.

وی گفت: نظام اسلامی دستیابی به فناوری صلح آمیز دانش هسته ای را حق مسلم خود می داند و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در ادامه مذاکرات با 1+5 این مهم را مورد توجه قرار خواهد داد.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان افرادی با ایمان و متعهد به نظام اسلامی هستند خاطرنشان کرد: ما نیز به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعتماد کامل داریم و بی شک در مذاکرات آتی نیز عزت و منافع نظام اسلامی در دستیابی به یک توافق خوب و عزتمندانه مورد توجه بیش از پیش قرار خواهد کرد.

حجت الاسلام صفدری با اشاره به بازتاب فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام در رسانه های بین المللی افزود: دشمنان بدانند که ایران همانند لیبی، عراق، کوبا و کره شمالی نیست بلکه یک کشور قدرتمند درعرصه بین المللی است و هرگز تسلیم هیچ قدرتی نخواهد شد.

وی ادامه داد: دستیابی به توافق عزتمندانه در مذاکرات هسته ای با کشورهای 1+5 کمترین حق مسلم ایران اسلامی است.

خطیب جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفتم تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب گفـت: این روز به نام قوه قضاییه نامگذاری شده است و جا دارد از اقدامات دستگاه قضایی کشور در برخورد با جرایم و تخلفات قدردانی کرد.

حجت الاسلام صفدری از جمله اقدامات مهم قوه قضاییه را شناسایی و برخورد دستگاه قضایی کشور با مفسدان اقتصادی، برخورد با فساد، مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر ذکر کرد و گفت: مهمترین نقاط مثبت کاری قوه قضاییه در سال های اخیر برخورد با دانه درشت های اقتصادی، از بین رفتن احساس تبعیض در بین مردم و اجرای قانون به بهترین نحو ممکن است.

خطیب جمعه سرپل ذهاب از اظهارنظر و جوسازی های اخیر صورت گرفته علیه قوه قضاییه در برخی رسانه ها انتقاد کرد و گفت: بنا به گفته امام راحل کسی حق ندارد در مورد احکام صادره قطعی قوه قضاییه در روزنامه ها و رسانه ها جوسازی کند که این امر تضعیف این قوه را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام صفدری با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) گفت: این بزرگ بانوی اسلام یک همسر فداکار و ایثارگر و بهترین یار و یاور برای رسول خدا (ص) بود که در تمامی مشکلات و سختی ها پشتیبان و حامی رسول اکرم (ص) بود.
ارسال نظرات