اشعری مطرح کرد

جزئیات اعزام کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی به غرب

مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری گفت: ثبت‌نام برای این اردوها از اول تیرماه آغاز شده و تا وقتی ظرفیت‌های این ستادها تکمیل نشده باشد، ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۳۲۵۰۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حامد اشعری مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری در خصوص نحوه ثبت‌نام کاروان‌ها برای اعزام به یادمان‌های غرب و شمال‌غرب کشور در ستاد شهید صیاد شیرازی و خودروهای شخصی در ستاد شهید باقری و اعزام‌های انفرادی در ستاد شهید برونسی به بیان جزئیاتی پرداخت و گفت: ثبت‌نام برای این اردوها از اول تیرماه آغاز شده و تا وقتی ظرفیت‌های این ستادها تکمیل نشده باشد، ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش افزود: اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور در بازه زمانی 14 تا 26 مردادماه صورت می‌گیرد و زمان اردوها برای کاروان‌های مختلف به مدت سه روز خواهد بود.

اشعری اظهار داشت: کاروان‌هایی که توسط ستادهای شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و شهید برونسی به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور اعزام می‌شوند می‌توانند طی این سه روز از مناطق عملیاتی استان‌های کردستان یعنی شهرهای سنندج، مریوان، بانه، سردشت و آذربایجان غربی یعنی شهرهای پسوه، پیرانشهر بازدید کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: طبق سنوات گذشته ستاد شهید صیاد شیرازی، به صورت کاروانی و اتوبوسی، ستاد شهید باقری به صورت خودروهای شخصی و ستاد شهید برونسی به صورت انفرادی ثبت‌نام می‌کند. افراد و کاروان‌های متقاضی می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09122513824  و 32906383-025 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار