جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میناب گفت: دستگیری از ایتام نباید محدود به زمان و موقعیت خاصی باشد بلکه این انجام یک تکلیف الهی است.
کد خبر: ۸۵۳۲۵۳۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سید حسن فاطمی جانشین سپاه ناحیه میناب در حاشیه سرکشی از خانواده های ایتام روستای حکمی گفت: دستگیری از ایتام نباید محدود به زمان و موقعیت خاصی باشد بلکه این انجام یک تکلیف بزرگ الهی است.

 وی هدف از این اقدام خداپسندانه را نوعی دستگیری ، انفاق و جهاد در راه خدا عنوان کرد و اضافه کرد: انفاق و جهاد در راه خدا انجام بزرگترین تکلیف الهی است . جانشین ناحیه بسیج میناب بیان داشت: امامان معصوم نیز به انجام این عمل خداپسندانه تاکید و سفارش زیادی دارند که انجام آن بزرگترین نعمت برای فرد است.

 وی در ادامه به سرکشی از خانواده های ایتام در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت : سپاه ناحیه میناب با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی با حضور در خانواده های ایتام سعی در برطرف کردن مقداری از مشکلات این خانواده ها می کند که در این مدت از خانواده های ایتام روستای حکمی با حضور مسئولین ، مدیرکمیته امداد ، مدیریت بانک تجارت و بانک سپه شهرستان سرکشی صورت گرفته است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: سرکشی از خانواده ایتام شهرستان هر روز به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

ارسال نظرات