خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم:

تشییع شهدای مدافع حرم را باشکوه برگزار کنیم

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: تشییع شهدا در واقع قدردانی از مقام والای آنان است و باید آیین تشییع شهیدان مدافع حرم را مثل شهدای هشت سال دفاع مقدس باشکوه برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۲۵۳۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

رضا حافظی در حاشیه تشییع پیکرهای سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: پیکرهای مطهر شهدا هر جا ورود و حضور پیدا می کنند معنویت آنجا را فرا می گیرد.

وی افزود: آثار معنوی و کرامات شهدا برای همه سنین و تمامی اقشار جامعه مشهود است به طوری که با این فضای معنوی برگرفته از فرهنگ عاشورایی حماسه و ایثار خود را متبرک می کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به حضور پرشور نمازگزاران جمعه در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: علیرغم گرمی هوا و ماه مبارک رمضان مردم با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع، قدرشناسی خوبی از مقام و آرمان شهدا کردند و انتظار می رود این حضور باشکوه بیش از پیش استمرار داشته باشد.

وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس همه از یک مجموعه و از یک کاروان هستند که از همه ما در زمان هایی که نیاز به هدایت داریم، دستگیری می کنند و بنابراین باید نسبت به آنها با درک بالاتر و احساس عمیق تری برخورد کنیم.

حافظی در پایان با بیان این نکته که تا حد مقدور باید در مراسم تشییع شهدا شرکت کنیم و به مقام آنها احترام بگذاریم، یادآور شد: احترام گذاشتن به شهدا در واقع تقدیر از منش و فکر و مرام و همت آنان در دفاع از دین و قرآن و بخصوص تقدیر از ولایت پذیری آنان است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار