به مناسبت هفته قوه قضاییه سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با رئیس دادگستری استان هرمزگان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۵۵۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار  ترابی در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا خصوصا شهید بهشتی گفت: اگر در جامعه قانون وجود نداشته باشد و افرادی نباشند که این قانون را در مسیر صحیح خود هدایت نکنند ناامنی و بی ثباتی جامعه را در بر می گیرد.

 وی در ادامه بیان داشت: جامعه بدون قانون و مجری قانون افسار گسیخته و بی هویت در دنیا مطرح می شود که این امر باعث قطع ارتباط با دنیای بیرون خواهد شد.

 در ادامه حجت السلام محمد صادق اکبری رئیس دادگستری استان هرمزگان نیز با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: هرجایی که سپاه وبسیج باشد آنجا سلامتی، کارآمدی و اخلاق هست واین برای همه مجموعه خصوصا مجموعه دستگاه قضایی بسیار مبارک است.

 وی با اشاره به اجرای قانون جدید آیین دادرسی کیفری در محاکم و دادگستری ها خاطر نشان کرد: این قانون که در تاریخ 27خرداد ماه سال 92 به تصویب شورای نگهبان رسید، در یکم تیر ماه سال جاری به عنوان یک قانون لازم الاجرا شد.

 حجت السلام اکبری با بیان اینکه این قانون از یکم تیر ماه اجرایی شده است افزود: این‌طور نیست که همه اجزای این قانون به یکباره اجرا شود زیرا در این قانون آئین‌نامه‌‌هایی وجود دارد که در خود قانون پیش‌بینی شده باید ظرف سه تا شش ماه تدوین شوند.

 این مقام مسئول در پایان از حضور فرمانده سپاه استان  و هیئت همراه به محل دادگستری تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات