خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم، گفت: عاشقان و دلدادگان اهل بیت(ع) باید راه شهیدان مدافع حرم را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۵۳۲۵۶۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری روز جمعه در حاشیه مراسم تشییع سه تن از شهدای مدافع حرم در قم در گفت و گو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: بدون شک این شهدا به آمال و آرزوی دیرینه خود که همان شهادت در مسیر معصومین و فرزندان آنها بوده، دست پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: همه کسانی که به فیض عظیم شهادت نائل می شوند، همیشه در زندگی خود آرزو می کردند، که وقتی حضرت سید الشهدا(ع) در روز عاشورا ندای کمک خواهی سر داد در رکاب او به شهادت می رسیدند، و خداوند نیز با رساندن آنها به درجه رفیع و بلند مرتبه ای چون شهادت آرزوی آنها را تحقق می بخشد.

اکبری با اشاره به تلاش گروه های تروریستی از جمله داعش برای از بین بردن قبور متبرکه اهل بیت بویژه بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س)، تصریح کرد: شیعیان و پیروان دل سوخته خاندان عصمت و طهارت به هیچ وجه اجازه انجام چنین جسارت هایی به این گروه های پرورش یافته در دامان آل سعود و استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی را نخواهند داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به اینکه امروز همه آزادیخواهان جهان تشنه شناخت معارف اسلام و به خصوص مکتب تابناک تشیع هستند، افزود: با توجه به گرایش و علاقه ای که در جهان نسبت به فرهنگ غنی اهل بیت به وجود آمده است، همه دوستداران این مکتب باید راه شهدایی که جان خود را در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) و سایر بقاع متبرکه نثار کردند، را ادامه دهند.

وی ابراز کرد: بدون شک هدف اصلی مزدوران استکبار از ارتکاب به چنین اعمالی جلوگیری از گسترش و نفوذ شیعه و فرهنگ اصیل آن در جهان است، ولی به برکت خون شهیدان همه ترفندهای شوم آنها نقش بر آب خواهد شد.



ارسال نظرات