امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به ارائه آماری از جانب رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه که استان یزد را دومین استان جرم خیز کشور اعلام کرد، تصریح کرد: ما نسبت به این اعلام چنین آماری اعتراض داریم و اینکه تنها دادگستری استان این آمار را رد کند کفایت نمی‌کند.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۰۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در روستای دهنو با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ضمن ارائه آماری از آسیب‌هایی که مواد مخدر به کشور وارد کرده است گفت: مواد مخدر و روانگردان یکی از موضوعات مهمی است که دنیا را در تلاطم قرار داده و همه را دچار نگرانی و تشویش کرده است.


وی با اشاره به حضور اتباع غیرمجاز در استان بالاخص بخش مرکزی و حومه شرقی یزد افزود: با وجود اتباع غیرمجاز این مناطق از نظر فرهنگی، امنیتی و اخلاقی در معرض آسیب قرار دارد و آبروی استان ضایع می‌شود و همه از جمله مردم، روحانیون، رسلانه ها و .. در این رابطه وظایفی دارند.


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به ارائه آماری از جانب رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه که استان یزد را دومین استان جرم خیز کشور اعلام کرد، تصریح کرد: ما نسبت به این اعلام چنین آماری اعتراض داریم، برای استان یزد با سابقه خوب و دارالعلم و دارلعباده بودن آن چنین آماری بسیار زشت است و شاید به خاطر وجود اتباع غیرمجاز و اعمال آنها باشد و اینکه تنها دادگستری استان این آمار را رد کند کفایت نمی کند.


مدرسی افزود: مگر در استان یزد چقدر جنایت و تجاوز به عنف و قتل و غیره صورت می‌گیرد که باید با استان‌ تهران مقایسه شود و باید قوه قضائیه این آمار را اصلاح و اعلام کند تا در سابقه تاریخی یزد چنین چیزی نماند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبری یادآور شد: مقام معظم رهبری حمایت جدی و قاطع از تیم مذاکره کننده داشتند و خط قرمزهای روشن و صریح در خصوص مسائل هسته‌ای را بیان کردند و امیدواریم تیم مذاکره کننده از حقوق هسته‌ای ملت ایران پاسداری کنند و دشمن را گام به گام به عقب برانند.


سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و روز قوه قضائیه از جمله مواردی بود که امام جمعه بخش مرکزی به آن اشاره داشت.

ارسال نظرات