روابط عمومی آموزش و پرورش استان هشدار داد

مردم یزد برای استخدام آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند!

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تا کنون، زمان، شرایط، نحوه ثبت نام یا منابع آزمون استخدامی اعلام نشده است گفت: علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۰۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان  با بیان اینکه تا کنون، زمان، شرایط، نحوه ثبت نام یا منابع آزمون استخدامی اعلام نشده است گفت: علاقه‌مندان به استخدام در آموزش و پرورش فریب افراد فرصت‌طلب را نخورند.

 

محمد رضا قانع  افزود: شهروندان گرامی مواظب باشند افراد فرصت‌طلب و سودجو به نام این آزمون، از آنها اخاذی نکنند، چرا که آموزش و پرورش تا کنون هیچ‌گونه تاریخ دقیقی برای زمان آزمون، مواد امتحانی و نشانی جهت ثبت‌نام اعلام نکرده است و هرگونه اعلام نشانی ، توزیع فرم ، ذکر منابع و درخواست واریز وجه،  کار افراد فرصت‌طلب است.

 

وی با یادآوری اینکه  اطلاع رسانی دراین زمینه از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش  وسایر رسانه های گروهی صورت خواهد گرفت افزود : روابط عمومی آموزش و پرورش استان با شماره تلفن 37240144 آماده پاسخگوئی به سوالات هم استانی های عزیز دراین زمینه می باشد.

منبع:اداره کل آموزش و پرورش یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار