امام جمعه بافق گفت: امروزه مشکلات کشور را می توان با اقتصاد مقاومتی حل کرد /مصرف مواد مخدر باعث بی بندوباری، بی غیرتی و دزدی می شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۲۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل ار بافق خبر: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطیب نماز جمعه بافق در خطبه  دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه امروزه مواد مخدر به خصوص مواد صنعتی به جامعه ما رسوخ کرده و این باعث بی بند و باری، بی غیرتی و دزدی می شود.

وی از جوانان خواست تا از خود در برابر این خطرات  محافظت کنند و گفت: امید انقلاب به شما جوانان است.

حجت الاسلام سلیمانی به روزهای سخت مردم یمن در ماه رمضان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: امروز به وضعیت افغانستان، یمن و دیگر کشور های همسایه نگاهی انداخته شود و قدر این امنیت موجود در جمهوری اسلامی را بدانید.

خطیب جمعه بافق ضربات گروهک منافق فرقان به انقلاب را یادآور شد و گفت: امام خمینی(ره) در نامه های خود به دو نفر "عزیز" خطاب کردند که یکی امام خامنه ای و دیگر شهید محراب آیت الله صدوقی می باشد.

وی افزود: امروزه مشکلات کشور را می توان با اقتصاد مقاومتی حل کرد و ما باید ببینیم در شهرستان بافق چه چیزی به اقتصاد مقاومتی کمک کند و در راستای  آن حرکت کنیم.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام اشاره کرد و خاطر نشان ساخت مشکلات امروزه کشور  با مدیریت جهادی حل خواهد شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر با نمایش آثار محمد قائمی و محمد جلیل زعیمیان بافقی با همکاری هلال احمر بافق برگزار شد.

ارسال نظرات