فرماندار شهرستان نیر از اجرای 50 پروژه با 350 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۴۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی, فرماندار شهرستان سرعین در جلسه شورای اداری نیر گفت: پارسال 200 پروژه با 300 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شد و امسال نیز اعتبار اجرای پروژه ها از محل اعتبارات استانی تامین می شود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر لزوم رعایت اصل بی طرفی توسط مسوولان ادارات تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان در این زمینه هیچ گونه جانبداری نکرده و به دور از رفتارهای سیاسی و جناحی در راستای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

صمدی در ادامه با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با رعایت اصل بی طرفی توسط مسئولان ادارات، فعالیت انتخاباتی برای مجریان انتخاباتی را ممنوع اعلام کرد.

فرماندار نیر در ادامه به رعایت شئونات اسلامی و نظم و انضباط اداری در این ماه تاکید کرد و هرگونه برپایی سفره های افطاری را با بودجه دولتی برای ادارات و نهادهای دولتی ممنوع اعلام کرد.

رییس اداره برق شهرستان نیر هم در این جلسه از کسب رتبه اول این شهرستان در طرح های کاهش تلفات انسانی در سال 93 در بین تمامی واحدهای توزیع نیروی برق استان خبر داد.

در پایان این جلسه از مدیران دستگاههای اداری که در امر اعزام کاروان راهیان نور سپاه ناحیه را یاری کرده بودند با دادن هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات