امام جمعه موقت نیر گفت: سکوت مرگبار مجامع جهانی در قبال کشتار بی رحمانه مردم یمن تاریکترین کارنامه را برای آنها رقم زد.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۷۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام دوستعلی ربانی, امام جمعه موقت نیر در جمع نمازگزاران نیری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی گفت: اقدام بی شرمانه عربستان در حمله به مردم بی دفاع یمن نشانه ضعف و استیصال رژیم آل سعود در رسیدن به خواسته های خود در منطقه خاورمانه دانست.

خطیب جمعه موقت نیر در ادامه سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار وحشیانه زنان، کودکان و مردم مظلوم یمن توسط آل سعود را تاسف بار خواند و افزود: بی شک این سکوت مرگبار نقطه تاریکی در کارنامه مجاکع بین المللی و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی خواهد بود.

حجت الاسلام ربانی ضمن تسليت سالروز وفات حضرت خديجه(س) اظهار داشت: اين بانوي بزرگوار از ايمان و اعتقاد بالايي برخوردار بود و تا زمانيكه زنده بود پيامبر اكرم(ص) آرامش عجيبي داشت.

وي تصريح كرد: حضرت خديجه(س) در دوران حيات خود از حريم رسول خدا(س) حمايت و دفاع مي‌كرد و كوچك‌ترين تزلزل و سستي به خود راه نداد.

امام جمعه موقت نیر با بيان اينكه حضرت خديجه(س) مطيع محض پيامبر اكرم(ص) بود، گفت: حضرت خديجه(س) با همه اهداف پيامبر اكرم(ص) همگام مي‌شد و تمام وجودش را در اختيار رسول خدا(ص) قرار داد تا در پيشبرد احكام ديني و اسلامي استفاده كند.

حجت الاسلام ربانی با تاكيد بر الگوگيري از روش و منش حضرت خديجه(س) بيان داشت: ايمان، عفت، حجاب و عفاف حضرت خديجه(س) بهترين الگو براي زنان محسوب مي‌شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی بنیانگذار دستگاه قضا، افزود: هفتم تیر مصادف با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین است که در این اتفاق عده زیادی به شهادت رسیدند.

خطیب موقت نیر ضمن تقدیر از حرکت قاطع قوه قضایی در برخورد با چهره های شاخص مفاسد اقتصادی گفت: قوه قضاییه مبارزه با دیگر پرونده های مفاسد اقتصادی را جدی بگیرد.

ارسال نظرات