امام جمعه مشگین شهر;

آمریکا از ملت ایران تودهنی خورده و خواهد خورد

امام جمعه مشگین شهر گفت: ریشه کنی دستاورد هسته ای جمهوری اسلامی ایران مهمترین هدف آمریکاست و انان هرگز قصد لغو تحریم ها را ندارند هر چند آمریکا تاکنون هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد و همواره از ملت بصیر ایران تودهنی خورده و خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۹۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر, حجت الاسلام رضا باوقار, امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: مواد مخدر زلزله خاموشی است که جوانان را از بین می برد و این جنگ، جنگ بدون مرزی است که به عنوان بزرگترین منکرات عصر امروز به شمار می رود.

وی با اشاره به آمار سازمان ملل متهد در خصوص مواد مخدر گفت: طبق آمار 250 میلیون نفر در دنیا به مواد مخدر و قرص های روان گردان مبتلا شده اند و در این راستا بیش از 10 میلیون نفر مشغول فعالیت شده است و برای این افراد بیش از 100 میلیارد دلار سود آوری داشته است.

وی افزود: دنیای استکبار جهانی در شعار این اقدام را محکوم کرده در حالی که آنان خود زمینه تولید و افزایش این مواد را با حمایت از کشورهایی همچون افغانستان و ... فراهم می کنند.

وی ادامه داد: 55درصد طلاق های صورت گرفته در جمهوری اسلامی ایران از مواد مخدر نشأت گرفته است و روزانه هشت نفر به خاطر مواد مخدر جان خود را از دست می دهند و بیشترین جرائم در جامعه به خاطر مواد مخدر صورت می گیرد لذا کلیه نهادها و مسئولین باید دست به دست هم دهند تا جامعه ای عاری از مواد مخدر داشته باشیم.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به تحولات منطقه گفت: مشاور اوباما در یاداشتی تغییر سیاست جمهوری اسلامی ایران و مهار ایران مهمترین هدف دولت خود عنوان کرده است لذا آن ها در تلاش هستند انسجام و وحدت این کشور را از بین ببرد و امروز نیز آمریکا به دنبال منافع خود بوده و هستند بنابراین نمی توان به چنین کشوری که همواره به دنبال منافع خود هست اعتماد کرد.

وی با اشاره به بیانیان مقام معظم رهبری گفت: ریشه کنی دستاورد هسته ای جمهوری اسلامی ایران مهمترین هدف آمریکاست و انان هرگز قصد لغو تحریم ها را ندارند هر چند آمریکا تاکنون هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد و همواره از ملت بصیر ایران تودهنی خورده و خواهد خورد.

وی در پایان بر حفظ وحدت ملی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است تاکید کرد و افزود: ما هواره به دنبال منافع ملی جمهوری اسلامی ایران هستیم لذا توسعه و پیشرفت این کشور همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات