بانوان در تعيين مسير درست زندگي از حضرت خديجه (س) الگو بگيرند

خطيب جمعه كوثر گفت:جوانان از حضرت خديجه (س) الگو بگيرند كه بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي، همه اموال خويش را در راه اقامه توحيد در جامعه شرک‌آلود جهان عصر بعثت، در اختيار آخرين فرستاده الهي گذاشت.
کد خبر: ۸۵۳۲۷۲۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بيگي در خطبه های امروز نمازجمعه شهرستان كوثر به مناسبت فرا رسیدن هفته مواد مخدر و پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر بر لزوم اطلاع رسانی از آثار سوء مواد مخدر در جامعه تاکید کرد و گفت: اهمیت نقش کمیته های فرهنگی ،پیشگیری و درمان برای بدست آوردن نتایج مطلوب در امر مبارزه با مواد مخدر بسيار حائز اهميت بوده و کمیته های مذکور باید با جدیت برنامه های پیش بینی شده را اجرا نمایند.

امام جمعه كوثر با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر تاکید كرد: نهادهای فرهنگی و سازمان هاي مردم نهاد مربوطه از فرصت ماه مبارك رمضان براي آگاه سازي مردم در اين راستا نهايت بهره را ببرند.

وی همدلي و وحدت مسئولين دادگستري، نيروي انتظامي و مردم را از جمله راهكارهاي مبارزه با مواد مخدر عنوان كرد و افزود: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه‌‏هاى مختلف مى‌گـــــردد.

حجت الاسلام بيگي با بیان اینکه بايستي در هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه های مختلفی اجرايي شود تاکید كرد: ادارات در برگزاری برنامه ها تلاش جدی نمایند و با برگزاری کلاس های آموزشی و توزیع بسته های فرهنگی خانواده ها را بیش از پیش با معضل اعتیاد و نحوه پیشگیری از آن آشنا سازند.

خطيب جمعه كوثر در پايان ضمن تسليت سالروز وفات حضرت خديجه(س) اظهار كرد: جواناني كه به خاطر مهريه و يا هر چيز ديگري كه طلاق ميگيرند و جشن طلاق را در جامعه اسلامي ترويج مي دهند از حضرت خديجه (س) الگو بگيرند كه بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي، همه اموال خويش را در راه اقامه توحيد در جامعه شرک‌آلود جهان عصر بعثت، در اختيار آخرين فرستاده الهي گذاشت تا دين زنده بماند.

ارسال نظرات