برای کاهش آلودگی هوای اراک از بودجه امسال از محل اعتبارات خاص ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۵۳۲۷۴۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
حسین بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اراک در بین دستگاه‌های اجرائی با اشاره به توزیع بودجه تملک استان مرکزی اظهار داشت: امسال میزان بودجه تملک مالی که به استان مرکزی اختصاص داده شده یک‌هزار و 118 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده که 160 میلیارد و 600 میلیون ریال آن هنوز در استان توزیع نشده است.

وی افزود: با توجه به توزیع اعتبارات در استان مرکزی سهم شهرستان اراک یک‌هزار و 347 میلیارد و 51 میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این اعتبار 20 درصد کاهش داشته است.

فرماندار خمین تصریح کرد: با توجه به میزان اعتباری که هنوز در استان مرکزی توزیع نشده ولی طبق اعتبار اختصاص داده شده، طبق سنوات گذشته براساس نیاز در شهرستان‌های استان مرکزی توزیع شود.

بختیاری با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده برای ساخت مساجد و بقاع متبرکه گفت: امسال برای ساخت مساجد و بقاع متبرکه 32 میلیارد ریال از اعتبارات استان مرکزی مربوط به این مهم بوده که هنوز توزیع نشده است.

وی افزود: امسال از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ریزی شده طبق اعتبارات توزیع شده، پرداخت بدهی دستگاه‌ها و طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا است که امیدواریم بتوانیم تعدادی از مشکلات استان را مرتفع کنیم.

فرماندار اراک تصریح کرد: برای کاهش آلودگی هوای اراک از بودجه امسال و از محل اعتبارات خاص 80 میلیارد ریال اختصاص یافته تا در راستای رفع مشکل آلودگی هوای اراک هزینه شود و سبب افزایش روزهای سالم اراک شود.

بختیاری با اشاره به بودجه اختصاص بافته به منظور کاهش آلودگی هوای اراک گفت: با توجه به این بودجه باید به بهترین نحو در عملیاتی شدن اقدامات بازدارنده آلودگی هوای اراک هزینه شود تا شاهد روزهای سالم و پاک در اراک باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه امسال شهرستان اراک کاهش داشته مسئولان دستگاه‌های اجرائی باید نظارت ویژه بر اعتبارات و طرح‌ها داشته باشند و اولویت‌های خرج کرد را با حساسیت بیشتری رعایت کنند.

ارسال نظرات