خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین بیان داشت: قرآن به زندگی ما یک برنامه ریزی منسجم می دهد و راه روش زندگی را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۵۳۲۷۶۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، حجت الاسلام  ‌‌حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در مراسم محفل انس با قرآن کریم سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به حدیثی ازامام محمد باقر(ع)بیان کرد: برای هرچیزی بهاری است و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است که می توانیم از ظرفیت این ماه برای تقرب به خداوند استفاده کنیم و خدا را شاکریم که به ما توفیق استفاده از این ماه مبارک را عنایت داده است.

وی به اهمیت قرآن در زندگی اشاره کرد وگفت: قرآن به زندگی ما یک برنامه ریزی منسجم می دهد و راه روش زندگی را به ما نشان می دهد، هر ادیانی برای خود کتابی دارند ولی قرآن سرمنشاء آنها است و اگر با قرآن مانوس شویم می توانیم قوانین الهی را در زندگی روزمره خود داشته باشیم.

عدالتی با بیان اینکه قرآن باید با دقت تلاوت شود، تصریح کرد: قرآن باید با دقت و ترتیل تلاوت شود و به تفسیر و معانی آیات اهمیت ویژه ای داده شود و همچنین باید در هنگام تلاوت قرآن تفکر و تعقل داشته باشیم و از این آیاتی که خوانده می شود نهایت استفاده را در زندگی ببریم چرا که قرآن یک کتاب کامل و هدایتگر انسان‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین به آیه ای از سوره نساء در خصوص قرآن کریم اشاره کرد و گفت: هرکسی به قرآن پناه ببرد، قرآن کریم او را حفظ خواهد کرد و در واقع هرکس که در زندگی به قرآن پناه ببرد موفق می شود.

وی با اشاره به  سخنان مقام معظم رهبری ابراز کرد: حقیقت این که ما از قرآن خیلی دوریم و باید دل ها را قرآنی کرد تا جان با قرآن انس بگیرد که اگر انس داشته باشیم زندگی و جامعه قرآنی خواهد شد و انسان هرباری که با قران انس می گیرد یک پرده از پرده‌های جهالت او برداشته می شود و یک چشمه از چشمه‌های نورانیت در دل او جاری می شود. 

 عدالتی شربیانی در پایان اظهار داشت: از ظرفیت ماه رمضان و به خصوص در شب های قدر که شب نزول قرآن می باشد می توان استفاده کافی را با شب زنده داری و تلاوت قرآن داشته باشیم.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها