خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه شاهرود:

افزایش بصیرت راه مقابله باتوطئه هاي دشمنان است

كارشناس سياسي سپاه شاهرود با تأكيد بر حفظ هوشياري و بصيرت در مقابله با دشمنان گفت: بايد با هوشیاري و بیداري تحرکات دشمنان را با بصیرت رصد و در مقابل آن تدبیر درست و دقیق را اتخاذ كنيم.
کد خبر: ۸۵۳۲۷۷۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین شجاعی در گردهمایی بصیرتی حلقه های صالحین پایگاه‌المهدی حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی در مسجد فاطمیه شهرک جوادیه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تأکید بر استفاده از این ماه برای آمرزش و خودسازی با بیان اینکه تأثیرگذاری بر دیگران هدف حلقه های صالحین است، اظهار کرد: حلقه های صالحین برای اثرگذاری در جامعه با اجرای برنامه های مختلف انجام می شود و باید این نکته را بدانیم که خودسازی سبب می شود تا به اطرافیان تاثیر بگذاریم و سبب تغییر جهان شویم.

وی با بیان اینکه خودسازی سبب دگرسازی می شود، افزود: تا نتوانیم خود را اصلاح کنیم نمی توانیم جامعه پیرامونی خود را اصلاح کنیم و اگر خود عامل نباشید، نمی توانیم دیگران را به انجام اعمال مد نظر خود دعوت کنیم.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران سبب خودسازی ملت ایران شد و این سبب شد تا انقلاب ما به دنیا صادر شود و اثرگذاری خود را داشته باشد؛ چرا که هر آنچه در انقلاب رخ داد مردم بدان عمل کردند و این شد الگویی برای سایر کشورها برای رسیدن به خواسته های مشروعشان و مقابله با ظلم و استعمار و استبداد.

وی با بیان اینکه ایران امروز یکی از امن ترین کشورهای دنیاست تصریح کرد: ایران امروز قدرتمند است و یکی از قدرت های دنیا بشمار می آید چرا که در موضوع امنیت و اطلاعات حرف اول را در منطقه و حتی جهان می زند.

شجاعی بیان کرد: این ادعا را ما مطرح نمی‌کنیم؛ بلکه خود غربیان و استکبار جهانی آن را اذعان دارد که ایران یک قدرت بزرگ امنیتی و اطلاعاتی در جهان است و روی ایران حساب ویژه ای باز می کنند.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی اظهار کرد: آن زمان که حرف اول را اقتصاد و تسلیحات نظامی می زد گذشت و امروز علم و آگاهی و اطلاعات حرف اول را می زند و ما در این زمینه رشد بسیار بالایی داشته ایم که قدرت های جهان را متعجب کار خود کرده ایم.

وی با اشاره به نمونه هایی از قدمت کارهای اطلاعاتی و امنیتی در ایران از دوران باستان عنوان کرد: ایران اولین کشور و تمدنی است در دنیا که کار اطلاعاتی امنیتی در دوران باستان انجام داده است و همین قدمت و پیشینه ما را امروز جزو قدرت های اطلاعاتی و امنیتی جهان قرار داده است.

شجاعی با بیان نمونه هایی چون عبدالمالک ریگی و شهرام جزایری و جاسوس موساد و نحوه شناسایی و دستگیری آنها اظهار کرد: سرویس های جاسوسی دنیا هنوز هم نمی دانند ما چگونه این افراد را شناسایی و دستگیر کرده ایم و متحیر از این اقدامات ما هستند.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه در حال دفاع بوده است گفت: دفاع از حمله بسیار سخت تر است و کشوری که در حال دفاع باشد در موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی اشراف بالایی دارد و این اثرگذاری می تواند در برابر حمله دشمنان کمک بسیار بزرگی باشد.

وی تاکید کرد: ما چون دفاع مستحکمی داریم می توانیم با استراتژی دقیق حمله به موقع داشته باشیم و کسی که همیشه در حال حمله است استراتيژی درستی در دفاع ندارد و آسیب پذیر است و این نقطه ضعف قدرت های بزرگ و استعماری است.

شجاعی با تأکید بر بصیرت و هوشیاری افزود: نباید از دشمن غافل شویم و همیشه هوشیار و بیدار تحرکات دشمنان را با بصیرت رصد و در مقابل آن تدبیر درست و دقیق را اتخاذ نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها