حجت الاسلام الهامی نیا:

امر به معروف ونهی از منکر نباید در فضای جامعه اسلامی فراموش شود

نباید این کار بزرگ در فضای جامعه اسلامی فراموش شود و باید بیشتر و بیشتر وقت صرف این امر خطیر کرد و همه ی ما به نوعی اگر در جایی منکری را مشاهده کردیم موظف به نهی آن هستیم.
کد خبر: ۸۵۳۲۷۹۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی کلاس اخلاق ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه گذشته باحضور مسئولین وکارکنان تیپ  تیپ مردم پایه71 روح الله در حسینیه پادگان امام علی(ع) برگزار گردید.

سخنران این مراسم حجت الاسلام حاج آقا الهامی نیا در خصوص فضائل این خوان گسترده الهی وبرکات ماه مبارک رمضان مطالبی بیان نمودند.
وی گفت :انسان میتواند بهترین استفاده را از فضای رمضان و این ماه معنوی ببردو قطعاَ یکی از بهترین راهکارها برای زدودن تیرگی ها وانحرافات در جامعه اسلامی نیز،افزایش معنویت و ایجاد زمیته های دست یافتنی تر برای خودسازی افراد است والبته این مقطع علاوه بر مردم برای سطوح مختلف جامعه ازجمله سیاسیون،نخبگان و... نیز فرصتی مناسب است تا برخی اختلافات و دلگیریهای موجود را کنار بگذارند و به اهداف عالیه انقلاب بپردازند. 

وی درادامه به بحث مهم وکلیدی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه به خصوص در این ماه مبارک پرداخت و اشاره نمود : نباید این کار بزرگ در فضای جامعه اسلامی فراموش شود و باید بیشتر و بیشتر وقت صرف این امر خطیر کرد و همه ی ما به نوعی اگر در جایی منکری را مشاهده کردیم موظف به نهی آن هستیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار