خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی معاونین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و ناجای شهرستان قزوین در راستای توافقات شهرستانی برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۲۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، جلسه هم اندیشی معاونین اطلاعات، عملیات و فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و ناجای شهرستان قزوین در راستای توافقات شهرستانی برگزارشد.

احمد حضرتی عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقزوین، بیان کرد: سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در راستای کار گروه‌های اطلاعاتی، عملیاتی  جلسه‌ای در محل ستاد سپاه ناحیه با حضور معاونین دو نیرو پیرامون بررسی  مبادی ورودی و خروجی ایست بازرسی و هماهنگی و تعامل در راستای ماموریت وکانالیز کردن مبادی برگزار کرد.

وی گفت: برگزاری گشت محله ای پیرامون امنیت پایداری محله و شناسایی عوامل و موضوعات امنیتی از دیگر محورهای این جلسه بود که مورد بحث قرارگرفت و در کنار این موضوعات در چارچوب توقعات فی ما بین دو نیرو موضوعات فرهنگی اجتماعی و آگاه سازی و شناساندن موضوعات، آسیب‌های فضای مجازی نیز بررسی شد.

حضرتی یادآورشد: می توان با اعزام کارشناسان ناجا در زمینه مواد مخدر و استفاده از کارشناسان خبره بهزیستی درموضوعات اجتماعی به حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها، مساجد، مدارس و محله ها زمینه روشنگری را در آنها تقویت کرد.

معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه ابراز کرد: در این جلسه محله‌های آلوده و بخش‌های مورد دار در موضوعات خاص بررسی و برای حل کردن آن و تبدیل تهدیدات به فرصت اقداماتی مطرح شد تا در فرصت مناسب اقدام به عمل شود.

 

4001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها