مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گلوگاه خبر دارد:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: در حال حاضر یک هزار و 950 کانون فرهنگی مسجد، مرکز فرهنگی و هنری، موسسه و آموزشگاه زیر نظر این اداره کل در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۵۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

 




 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه، احد جاودانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه به خبرنگار ما گفت: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مجموعه حوزه فرهنگ و هنر ساماندهی، احیا و بازسازی تشکل های فرهنگی و هنری است بنابراین است هنرمندان در قالب انجمن های هنری مانند انجمن موسیقی، خوشنویسی، نمایش، شعر و ادب، هنرهای تجسمی و … سازماندهی می‌شوند.

وی مطرح کرد: نگاه ما به فرهنگ بومی است به طوری که باورها، آداب و رسوم فراموش شده را با زبان هنر بازگو شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران افزود: در حال حاضر یک هزار و ۹۵۰ کانون فرهنگی مسجد، مرکز فرهنگی و هنری، موسسه و آموزشگاه زیر نظر این اداره کل در حال فعالیت هستند.

جاودانی در پاسخ به سوال وضعیت بیمه خبرنگاران مازندران مطرح کرد: بیمه یکی از چالش‌ها و نکته مهم اصحاب هنر و خبر است که در خصوص بیمه هنرمندان وقفه کوتاهی ایجاد شد که با هماهنگی با وزارت ارشاد مشکل برطرف شد و بیمه خبرنگاران در کلیه اقشار، روزنامه ها و سایت‌های خبری صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها