مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

عمل به رهنمودهاي رهبري توطئه هاي دشمنان را خنثي مي كند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بيان اينكه هدف دشمن را بی اثرکردن تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه عنوان کرد و افزود: باید مراقب رخنه دشمنان باشیم و با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب آنها را خنثی كنيم.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۹۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست معرفتی بصیرتی پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج کربلا که با حضور بیش از 100 نفر در حسینیه شهدا روستای ابرسج بخش بسطام شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و عبادت اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی و بهار قرآن و ماه استغفار و توجه بنده به معبود است و باید از برکات این ماه عزیز همه بهره مند شویم.

وی افزود: رمضان چشمه سار جوشانی است که هر کس به قدر نیاز خود از آن بهره می برد و خوشا به حال کسانی که بهره کافی را از این چشمه خروشان و از این آب روان که خاصیت پاک کنندگی و صیقل دادن روح و جسم را دارد و سبب قرب به مبدا حیات بشری می شود استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر بهره بردن از ادعیه این ماه بیان کرد: دعاهای وارد شده در این ماه در تمام ساعات و ایام آن بیان شده و این نشان از از اهمیت تمام ساعات و زمان این ماه با ارزش در جهت خودسازی و قرب الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج و تفکر بسیجی برگرفته از آموزه های الهی و انسانی است اظهار کرد: تفکر بسیجی در جامعه سبب رشد و تعالی جامعه در ابعاد مختلف شده و این رشد و بالندگی استحکام درونی را به دنبال دارد.

شریفی افزود: امسال که سال همدلی و همزبانی است باید همه در این راستا حرکت و در جهت ایجاد وحدت در بین جامعه تلاش کنیم و بدانیم هدف دشمن ایجاد تفرقه بین صفوف منسجم ملت ماست.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با شناخت دقیق از جامعه ما تلاش می کند با رخنه در صفوف اتحاد ملت و دولت، این همدلی و همزبانی را از میان بردارد و با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود در براندازی نظام اسلامی دست یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه را سبب استحکام درونی نظام عنوان کرد و گفت: ما در دوران دفاع مقدس این تفکر را آزمودیم و دیدیم که در این هشت سال چگونه دولت و ملت در کنار هم در برابر دنیا ایستادند و خم به ابرو نیاورده و پیروز شدند.

وی تصریح کرد: امروز نیز ما نیاز به این وحدت و انسجام داریم و با همین وحدت و اتحاد می توانیم نقشه دشمنان را دوباره نقش برآب کنیم و فشارها و تهدیدات آنها را خنثی و دوباره در برابر ابرقدرت ها پیروز میدان مبارزه باشیم.

شریفی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در توجه به بصیرت در جامعه و ترویج فرهنگ اسلام ناب و تفکر بسیجی عنوان کرد: رهبری تاکید بر ترویج فرهنگ اسلام ناب که همانا تفکر بسیجی است در جامعه دارند و شعارهایی که هر سال بیان می کنند در راستای توجه دادن به این تفکر و فرهنگ متعالی است.

وی هدف دشمن را بی اثرکردن تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه عنوان کرد و افزود: اگر فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه ما کمرنگ شود آنگاه راه نفوذ دشمن به داخل باز می شود و باید مراقب این رخنه ها باشیم و با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب آنها را خنثی كنيم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: باید تلاش کنیم تا همدلی و همزبانی و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در دخالت در سرنوشت کشور اعتلای نظام اسلامی را در جهان فراهم و بار ديگر همدلی و همزبانی را با حضور در صندوق های رأی به جهانیان ثابت كنيم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای نیز گفت: ما در مذاکرات پشتیبان تیم مذاکره کننده هستیم و در راستای منویات رهبر انقلاب حرکت می کنیم و با تبعیت از ایشان از حقوق هسته ای خود، دفاع و از آنها کوتاه نخواهیم آمد و در برابر زیاده خواهی دشمنان چون گذشته محکم و استوار و متحد ایستاده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار