حاشیه امن برای قانون‌شکنی روزنامه اطلاعات
دعایی: موسسه اطلاعات موسسه سیدمحمد خاتمی است!!! / وی طی سالهای پس از فتنه روزنامه اطلاعات را به پایگاهی برای تبلیغ عناصر کودتای صهیونیستی 88 ...
کد خبر: ۸۵۳۲۸۹۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه
روزنامه اطلاعات با درج اظهارات مدیرمسئول خود اقدام به تجلیل از کسی کرد که در فتنه آمریکایی صهیونیستی 88 به پیروی از منویات سرویسهای جاسوسی خارجی، نظام جمهوری اسلامی را متهم به جنایت، تقلب و خیانت در حق مردم کرده بود!
دعایی در این مراسم خاتمی را «فضیلت مظلوم» خواند و خطاب به وی گفت: «تو با بهار آمدی!» سیدمحمود دعایی در حالی که موسسه اطلاعات به عنوان انفال متعلق به ولی فقیه است و حکم مسئولیت خود در این موسسه را از معظم‌له دریافت کرده، محمد خاتمی را مالک موسسه اطلاعات خواند و خطاب به وی که در جلسه حضور داشت گفت: «موسسه اطلاعات موسسه آقای خاتمی است»!!!
گفتنی است سیدمحمود دعایی طی سالهای پس از فتنه 88 روزنامه اطلاعات را به پایگاهی برای تبلیغ و نشر افکار و اشخاصی مبدل کرده که دشمنی آنها با ملت ایران، رهبری انقلاب، آرمانهای اسلام و امام خمینی و در عین حال همپیمانی آنها با صهیونیسم جهانی کاملا آشکار گشته است!
لازم به یادآوری است مطابق اعلام دادستانی تهران تبلیغ و ترویج سران فتنه 88 جرم است. اما  گویا دیوار این روزنامه از قانون و رای ملت بلندتر است!
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴
ارث باباشه!