فرمانده انتظامی لرستان خبر داد

کاهش 20 درصدی وقوع جرم در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کاهش 20 درصدی انواع جرائم طی سه ماه نخست امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۴۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد قنبری در دیدار با مدیرکل اداره پست لرستان به تشریح عملکرد این فرماندهی پرداخت و  اظهار کرد: در شش ماهه دوم سال 92 طی پروسه‌ای کوتاه‌مدت و تلاش پیشگیرانه پلیس با کاهش 18 درصدی کشف جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بوده‌ایم، در سال 93، 38 درصد و در سال 94، 20 درصد کاهش انواع جرایم را داشته‌ایم.

وی افزود: کار پلیس بسیار گسترده و پیچیده است و نیاز به حضور مستمر در عرصه دارد، باید با تمام توان پای کار بود تا آسایش و آرامش در جامعه احساس شود و این امر با ایثار و ازخودگذشتگی محقق می‌شود.

قنبری با بیان اینکه لرستان مردم بسیار دلسوز و مهربانی دارد، خاطرنشان کرد: جای کار در لرستان بسیار زیاد است و کسی که بخواهد به این مردم عزیز خدمت کند، میدان عمل خوبی است.

در ادامه مدیرکل اداره پست لرستان اظهار داشت: برای ما و مجموعه نیروی انتظامی لرستان بسی افتخار است که فرماندهی لایق در استان وجود دارد.

سلیمانی با بیان اینکه ما همواره آماده خدمات‌رسانی به مردم هستیم، گفت: لرستان قبلا جرائم زیادی داشته است، اما بحمدالله با حضور فرمانده نیروی انتظامی لرستان وضعیت امنیت در استان مطلوب است و مردم آن را احساس می‌کنند.

این مقام مسئول با تقدیر از فرمانده انتظامی لرستان به خاطر راه‌اندازی مرکز پایش تصویری و دیگر اقدامات مفیدی که در استان باعث کاهش انواع جرایم شده‌اند، تصریح کرد: مرکز پایش تصویری استان باعث گسترش دامنه عملکرد این فرماندهی شده است و این اداره‌کل آمادگی هر گونه همکاری را در بخش‌های مختلف با پلیس دارد.

در ادامه معاونان مدیرکل پست استان نیز با اشاره به احساس امنیت مطلوب در لرستان از زحمات سردار قنبری و مجموعه این فرماندهی تقدیر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار