خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی:

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا عامل اصلی وقوع فاجعه هفتم تیر

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: عامل اصلی وقوع فاجعه هفتم تیر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بود و در واقع آنها نمی توانستند از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند و به توطئه علیه نظام اسلامی ایران روی آوردند.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۵۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
عباسعلی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، ضمن بیان اینکه شهید بهشتی حائز همه ویژگی های ذاتی یک ملت بزرگ و آن هم ملتی چون ایران اسلامی بود،اظهار کرد:شهید بهشتی شخصیتی مجتهد، فقیه، فیلسوف، سیاست دان، اقتصاددان و مدیر لایقی بود که به چهار زبان دنیا مسلط بود و وی از شخصیت های نادر در تاریخ معاصر ایران و اسلام بود.

وی شهید بهشتی را یکی از برجسته ترین شخصیت های انقلاب اسلامی دانست و افزود: وی در تمامی مراحل پر فراز و نشیب مبارزه و نیز در گذار انقلاب نوپای اسلامی از بحران های بنیان بر افکن سالهای اولیه پیروزی انقلاب سلامی نقشی بی بدیل داشت.

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: شهید بهشتی به اعتراف دوست و دشمن و به مدد خودسازی روحی و معنوی و نیز توان فوق العاده مدیریتی پس از حضرت امام خمینی (ره)تأثیرگذارترین شخصیت در پیشبرد و تثبیت انقلاب اسلامی بود.

کاظمی تصریح کرد: همین موقعیت برجسته شهید بهشتی موجب شد تا فرصت طلبان و معاندان انقلاب اسلامی به خیال واهی خویش با زدن تهمت های مختلف سعی بر از سر راه برداشتن شخصیت های تأثیرگذار انقلاب بودند تا به منافع خود دست یبند.

وی یادآورشد: مدیریت اعتصابات، تظاهرات خیابانی،هماهنگی نیروهای انقلاب در قالب تشکل هایی چون جامعه روحانیت، حزب جمهوری اسلامی، مدیریت جلست خبرگان و قانون اساسی، مدیریت قوه قضاییه و تألیف ده ها اثر علمی حوزه های مختلف بخشی از فعالیت های شهید بهشتی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.

کاظمی تأکید کرد: آشکارترین جلوه شخصیت شهید بهشتی مدیریت او بود که رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص قرمودند که شاید بتوانیم بگوییم که ایشان همه ویژگی های یک مدیریت گروهی را می دانست و نه اینکه فقط کار جمعی بلکه مدیریت گروهی آن کسانی که می تواند یک مدیر خوب برای فعالیتهای دسته جمعی باشد که خصلت های گروهی هم در او باشد و شهید بهشتی همین گونه بود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: بهشتی با علم مدیریت مدرن آشنا بود و نسبت به تشکیلات اداری اطلاعاتی عنمیق و وسیع داشت و در عرصه عمل نیز در هر جایی که مدیر بود تسلط خود را نشان داد و با حضور خود مدیریت و نظم را در آنجا حاکم می کرد.

کاظمی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تنها راه برای مقابله با شخصیت های انقلابی را ترور فیزیکی می دانستند و در شامگاه هفتم تیر سال 60با شهادت رساندن دکتر بهشتی و 72تن از یاران انقلاب مظلومیت وی و روسیاهی دشمنان انقلاب را در تاریخ ثبت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی خاطرنشان کرد: عامل اصلی وقوع فاجعه هفتم تیر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بود و در واقع آنها نمی توانستند از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند و به توطئه علیه نظام اسلامی ایران روی آوردند.

وی گفت: دشمنان طرح های مختلفی از جمله حمله نظامی و شکست در صحرای طبس، کودتای نوژه، حمله نظامی صدام حسین و...با شکست مواجه شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی پایه های اصلی نظام مستحکم و مجلس شورای اسلامی به دست نیروهای اصیل انقلابی و متدین افتاد و در چنین شرایطی گروهک های داخلی مطرود مردم و مسئولان شده و از بعد خارجی نیز نظام اسلامی منسجم و مقتدر شده بود و همه نگاه ها متوجه حزب جمهوری اسلامی و دبیرکل آن شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها