خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان گرمه گفت: متقاضیان دریافت وام اقتصاد مقاومتی با در دست داشتن مدارک لازم به بسیج سازندگی شهرستان گرمه مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۷۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در خصوص آغاز اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی سال ۹۴ در دو بخش صنایع تبدیلی و غیر تبدیلی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌گردد.

وی افزود: عرصه صنایع تبدیلی شامل خشک‌کردن (میوه و سبزیجات)، بسته‌بندی (میوه، خشکبار، سبزیجات) و فرآوری لبنیات است.

نعمت قویدل اظهار داشت: صنایع غیرتبدیلی شامل تولید قارچ خوراکی، کاشت گیاهان دارویی، پرورش ماکیان، پرورش مرغ خانگی و شتر مرغ، پرورش ماهی و پرورش دام‌های سبک و سنگین و چندقلوزا است.

وی در ادامه گفت: مشاغل خانگی شامل خیاطی، قالیبافی، عروسک‌سازی، گلدوزی، ریسندگی و بافندگی در سال ۹۴ از لیست تسهیلات اقتصاد مقاومتی حذف شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گرمه افزود: تسهیلات در عرصه صنایع تبدیلی با سود ۱۸ درصد و در صنایع غیر تبدیلی با سود ۱۶ درصد اعطا می‌شود و سقف تسهیلات ۴۸ ماهه با 6 ماه تنفس خواهد بود.

وی تصریح کرد: سقف پرداخت تسهیلات با توجه به عرصه موردنظر طرح توجیهی بر اساس استانداردهای لازم از ۷۰ میلیون تا ۳۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

قویدل تنها راه برون‌رفت از مشکلات به وجود آمده ناشی از تحریم‌ها را توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و در تعریفی از اقتصاد مقاومتی آن را، اقتصادی متکی بر مردم که با تحریکات جهانی زیرورو نمی‌شود دانست.

وی با اشاره به پرداخت حدود 3 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 50 نفر از بسیجیان شهرستان گرمه در سال گذشته افزود: واگذاری این وام‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی توانسته برای 70 نفر به‌صورت مستقیم و 100 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار