بسیجیان پایگاه بسیج محمدرسول الله(ص) زرمیتان از حوزه مقاومت دشتک شهرستان اردل در طرح فراخوانی و راهپیمایی شبانه حضور یافتند.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۷۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با شبهای ماه مبارک رمضان، بسیجیان پایگاه مقاومت محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم روستای زرمیتان ضمن حضور در طرح فراخوان پایگاهی، مسیر سر چشمه روستای زرمیتان تا مسجد حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم این روستا راهپیمایی کردند.

اسماعیل نظرپور مسئول فرهنگی حوزه مقاومت شهیدحبیبی دشتک، در جمع بسیجیان زرمیتان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه آمرزش و رحمت و خیر و برکت، ماه اجتماع، ماه وحدت و ماه خداست.

وی، افزود: در ماه مبارک رمضان در های رحمت خدای تبارک وتعالی به روی همه گناهکاران باز است.

نظرپور، به نقل از مقام معظم رهبری گفت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت ومغفرت الهی است. ماه مبارک رمضان بهار نوسازی و خودسازی انسان و بهار انس با خداست.

وی، ادامه داد: ماه مبارک رمضان در حقیقت عید بزرگی برای مسلمانان است.

مسئول فرهنگی حوزه مقاومت شهید حبیبی دشتک، هدف از برگزاری این طرح فراخوان و راهپیمایی شبانه را اجرای یکی از برنامه های حفظ و انسجام و افزایش انس و مودت بین بسیجیان و استفاده هرچه بیشتر از لیالی ماه ضیافت الهی در جمع صمیمانه ضمن آموزش اصول و مقررات راهپیمایی شبانه نظامی عنوان کرد.

ارسال نظرات