امربه معروف و نهی از منکر، ضامن قوام شریعت است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردل در نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی شهر اردل، گفت: امربه معروف و نهی از منکر، ضامن قوام شریعت است.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۷۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی با موضوع امر به معروف ونهی از منکر در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام اردل، برگزار شد.

غلامرضا امیدزاده، ریس آموزش وپرورش شهر اردل در این نشست اظهار داشت «امر به معروف» و «نهی از منكر» دو فریضه بزرگ و دو فرع مهم از فروع ده‌گانه دین مبین اسلام محسوب می‌شوند.

وی، افزود: گذشته از عنایت خاص قرآن كریم به این موضوع و نیز سیره‌ی نظری و عملی پیامبراكرم صلی الله علیه و آله و سلم و دیگر اولیای دین، در نگاه امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام امر به معروف و نهی از منكر جایگاه ممتاز و ویژه‌ای دارد.

امیدزاده، ادامه داد:‌ آن حضرت امر به معروف و نهی از منكر را عنایت دین، قوام شریعت و با فضیلت‌ترین اعمال بندگان خدا توصیف می‌نماید كه حتی از جهاد در راه خداوند نیز بالاتر است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منكر از منظر حضرت علی علیه‌السلام، با فضیلت‌ترین اعمال بندگان خداوند، غایت دین، قوام شریعت، خلق الهی و بالاتر از جهاد در راه خدا معرفی شده است.

ارسال نظرات