خبرهای داغ:
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: متاسفانه برخی ها بعضی کد ها را با تحریف سخنان امام، از صحبتهای ایشان می دهند.
کد خبر: ۸۵۳۳۲۹۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از فارس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در 2مقطع مسائل بسیار مهم انقلاب را مطرح می کنند، یکی روز اول سال و دیگری 14 خرداد ماه، سالروز رحلت حضرت امام که به مبانی و راهبرد های انقلاب توجه می نمایند و هرگاه احساس خطری می کنند در 14خرداد به آن می پردازند.

وی افزود: به نظر من بحثی که حضرت آقا در چهاردهم خرداد در حرم مطهر امام(ره) تحت عنوان تحریف حضرت امام مطرح کردند، احساس خطری بود که ایشان نسبت به این موضوع داشتند که برخی از یاران حضرت امام(ره) چه شخصیت حقیقی و چه شخصیت حقوقی و چه برخی مسائلی که از امام(ره) نقل می کنند ، مانند بحث اخیر که میگویند امام بدنبال حذف مرگ بر آمریکا بوده اند و یا رابطه با آمریکا به هر شکلی برقرار شود.

تحریف حضرت امام (ره) احساس خطری بود که حضرت آقا به عنوان رهبر انقلاب اسلامی می کنند

سردار آسودی تاکید کرد: اینها احساس خطری بود که حضرت آقا به عنوان رهبر انقلاب اسلامی می کنند و به موقع به این موضوع پرداختنتد تا کسانی که در این مقطع که همزمان با مذاکرات هسته ای با 5+1 هستیم که بسیار علاقه مند هستند موضوع را خیلی فرا تر از بحث هسته ای مطرح کنند و گاهی می گویند ما به دنبال تابو شکنی مذاکره با آمریکا و مذاکرات با آمریکا هستیم و می خواهیم این بحث را بشکنیم و وارد ارتباط با آمریکا شویم و بعضی ها هم می گویند که ما باید کدخدای جهان را ببینیم تا بتوانیم کار و مشکلاتمان را حل کنیم، این احساس خطر را کرده اند .

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: بیان مقام معظم رهبری و هشدار حضرت آقا مبنی بر تحریف سخنان امام(ره) بیشتر خطابش به مردم است که مواظب باشید، بعضی ها دارند امام را ، اهداف امام را و بیان امام را تحریف می کنند و این تحریف را ادامه دهند و البته هشداری هم هست به کسانی که ادعای یار امام(ره) را دارند که مواظب باشند.

وی ضمن بیان این نکته که مردم به هیچ عنوان اجازه نمی دهند که نام امام ، یاد امام، اهداف امام و مسیر امام تغییر کند، بیان داشت:  رهبری هر گاه احساس خطری راجب به هر موضوعی می کنند وارد عمل میشوند، به عنوان مثال ایشان در دانشگاه امام حسین(ع) موضوع مخالفت خودشان را با بازدید از مراکز نظامی و بازجویی و به اصطلاح بعضی ها گفتگو، با دانشمندان هسته ای به طور جد اعلام داشتند و گفتند ((من نمی گذارم)) .

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در یک شرایط خاص هستیم ، پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری مطرح می کنند ، بسیار نزدیک هستیم . برخی به دنبال آن هستند که ما وارد مذاکره همه جانبه با آمریکا شویم و تصورشان بر این است که در صورت مذاکره با آمریکا و ارتباط با آمریکا همه مشکلات حل می شود در صورتی که رهبر معظم انقلاب بار ها فرموده اند : (( آمریکا که خودش هزاران مشکل دارد و در این مشکلات در مانده و نمی تواند از پس حل کردن آن ها براید، چگونه می تواند مشکلات ما را حل کند!))

این واقعا یک خودباختگی است

سردار آسودی گفت: در حال حاضر هم زیاده خواهی هایی که آمریکا می کند با بعضی کد هایی که متاسفانه برخی ها از داخل می دهند و یا برخی موافقت هایی که با چندین موضوع می کنند .

وی در ادامه اظهار داشت: از طرفی به نظر من آمریکایی ها به دنبال یک انتقام جویی هستند، آن ها میگویند 35 سال است که از انقلاب اسلامی ضربه خورده اند و حیثیت نداشتیشان که خیال می کنند دارند توسط امام(ره) و شهدا برده شده است، ما حجمیمان به استکبار و آن روح استکباری آمریکاست ، زیاده خواهی های آمریکاست ، ظلم هایی که آمریکا می کند مورد بحث است که آن ها می خواهند از این موضاوع ها انتقام گیری کنند و ما اگر در این شرایط خدایی ناکرده توجه نکنیم ، ضربه سنگینی خواهیم خورد .

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: متاسفانه برخی ها بعضی کد ها را با تحریف سخنان امام، از صحبتهای ایشان می دهند. امامی که می گویند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است، امامی که می گویند تا آمریکا آدم نشود ما با آن رابطه برقرار نمی کنیم، شرایط آدم شدن آمریکا را هم گفته اند، آیا این آمریکا آدم شده !!

وی اظهار داشت: به نظر می آید که جزء محالات باشد که این آمریکا آدم بشو باشد ، پس چه لزومی دارد در این شرایط برخی ها این چنین بحث ارتباط با آمریکا را همراه با تحریف سخنان امام(ره) مطرح کنند! پس باید آگاه بود.

سردار آسودی در پایان بیان کرد: در این شرایط جنگ نرم، یکی از تحدید های بسیار مهم تحریف سخنان امام است و ما همه باید به آن توجه کنیم که مردم ما به لطف خدا این توجه را دارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها