مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان از برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دو سطح حضوری و مجازی اساتید دانشگاه ها و مراکز درمانی این استان طی هفته آخر ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۳۳۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه همه ساله توسط دانشگاه های علوم پزشکی برای گروه های هدف برگزار می شود، افزود: امسال این برنامه در سه سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه ها و مراکز درمانی این استان در نظر گرفته شده است.

وی یادآوری کرد: در سال جاری برنامه های متنوع و متعدد طرح ضیافت اندیشه بیشتر بر اساتید دانشگاه های و پزشکان فعال مراکز بیمارستانی این استان متمرکز خواهد بود.
حجت الاسلام شیرمحمدی با بیان اینکه ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های علوم پزشکی این استان در دو سطح یک و دو برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در سطح یک، مطالب لازم در خصوص اخلاق حرفه ای و معرفت شناسی متناسب با تخصص و گرایش مختلف پزشکان و اساتیدی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، ارایه خواهد شد.
وی اظهار کرد: در سطح دو نیز مباحث تکمیلی اخلاق حرفه ای و معرفت شناسی برای اساتید که در دوره های قبل شرکت کرده بودند، ارایه می شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: دوره آموزشی حضوری این طرح در دو شیفت صبح و بعداز ظهر به مدت چهار روز و در هر روز هشت ساعت مطالب آموزشی برای گروه های هدف لحاظ شده است.
پارسال 50 نفر از اساتید علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی این استان در طرح ضیافت اندیشه شرکت کرده بودند.

ارسال نظرات