خبرهای داغ:
مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان گفت: 500برنامه فرهنگی و هنری در گلستان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۳۳۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبر اظهار کرد: از تاریخ 10 تیر تا 10 شهریور ماه با توجه به اهمیت و ضرورت تامین اوقات فراغت و با هدف پرورش استعدادها و ساماندهی فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان این برنامهها برگزار میشود.

وی با بیان اینکه 480 کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان فعال است، گفت: در ایام تابستان برگزاری برنامههای قرآنی، تفسیر، تدبیر و نمایشگاه قرآنی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در فصل تابستان در 11 شهرستان برنامههای متنوع فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده که میتوان به برپایی 10 مورد سینمایی در پارک الغدیر گنبد کاووس و دریاچه مصنوعی این شهرستان، اکراین فیلمهای قرآن و کارگاههای هنری در شهرستان رامیان ، نمایشگاه عکس در خصوص مضرات مواد مخدر در شهرستان بندرگز ، جنگ شادی در میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان آزاد شهر، کارگاه اجرای نمایش با حضور دانیال حکیمی در شهرستان علی آباد کتول، عصری با هنرمندان غرب گلستان را در شهرستان بندر گز و اجرای موسیقی مقامی محلی، تئاتر و فیلم قرآنی در شهرستان کردکوی، جشنواره ساحلی موسیقی اقوام در شهرستان بندر ترکمن، نمایشگاه کودکان به همراه با نمایشگاه عکس و کتابت قرآن کریم در شهرستان گرگان برگزار میشود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برگزاری تئاتر جوان و تئاتر استانی از 16 تا 19 شهریور ماه، جشنواره ساحلی تئاتر، موسیقی فیلم و تجسمی شهرستانهای گرگان، بندرگز و بندرترکمن، جشنواره پویانمایی رضوی و بازی های رایانه ای از برنامههای این اداره کل در فصل تابستان است.

فضیلت اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیتهای قانونی در قالب ماموریتهای سازمانی و سیاستهای دولت تدبیر و امید و با رویکرد بستر سازی در راستای تحقق هرچه بیشتر منویات مقام معظم رهبری اقدام به مطالعه، بررسی، برنامهریزی و اجرا در حوزه برنامههای فرهنگی و هنری کرده است.

وی شرح برنامههای ارشاد اسلامی از شیر مرغ تا جان آدم دانست و افزود: وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی اگر چه یک وزارتخانه است اما شرح برنامههای آن از شیر مرغ تا جان آدم میزاد است ولی اعتبارات آن متناسب با این میزان فعالیتها نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آمادگی برای واگذاری مجتمعها و فضاهای فیزیکی ارشاد اسلامی گلستان خبر داد و گفت: در قالب ماده 24 قانون خدمات کشوری مجتمعها و فضای فیزیکی ارشاد اسلامی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها