فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: آلوده شدن جوانان و آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتیاد یکی از مهمترین اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی است زیرا آن ها نمی توانند درخشش جوانان، فرهیختگان و نخبگان ایران را در جهان ببینند.
کد خبر: ۸۵۳۳۳۴۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ سرگرد حجت امیری کیا در گفتگو با خبرنگاران، بیان داشت: دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی و براندازی این نظام الهی با روی آوردن به جنگ نرم تلاش دارد با رواج اعتیاد و ابتذال در بین جوانان به اهداف شوم خود دست یابد.

 امیری کیا افزود: امروز مواد مخدر از شکل سنتی به صنعتی تغییر یافته و به راحتی در اختیار عموم مردم قرار می گیرد از این رو باید با همکاری و همیاری همه ارگان ها بخصوص دستگاه های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها به مقابله و مبارزه با این بلای خانمان سوز بپردازیم.

 وی افزود: همسویی و شناخت خانواده از فرزند یا عضو این مجموعه عامل مهمی در راه پیشگیری و نجات از دام اعتیاد است.

 وی ادامه داد: امروز آموزش نیاز اصلی خانواده ها است تا به واسطه این آموزش آثار منفی این دشمن خطرناک و بلای خانمان سوز روشن شده و مشکل اعتیاد از جامعه رخت بربندد.

 وی از اعتیاد به عنوان پنجمین دغدغه دنیای امروز نام برده می شود و در این بین ایران اسلامی تلاش دارد با برنامه ریزی مناسب زمینه ریشه کنی این بلای خانمان سوز را از کشور فراهم کند.

 سرگرد امیری کیا افزود: مهمترین رکن مبارزه با مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد است و این پیشگیری باید از کانون گرم خانواده که تاثیرگذارترین نهاد در این امر است، آغاز شود.

 وی افزود: همکاری هر چه بیشتر نهاد های آموزشی چون مدارس و دانشگاه ها با نهاد خانواده برای پیشگیری از روی آوردن جوانان به اعتیاد می تواند زمینه پیشگیری از اعتیاد را فراهم کند.

ارسال نظرات