مدير کمیته امداد امام (ره) شهرستان كوثر از واکسیناسیون 16177 راس دام در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۰۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر, سيد غلامرضا مظلومي, مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان كوثر در این خصوص بیان کرد: کمیته امداد با اولویت دادن به پیشگیری وارتقاء سلامت طرح هاازجمله دستگاهها و ارگانهایی است که در دور افتاده ترین مناطق به ضعیف ترین اقشار جامعه خدمات رسانی می نماید.

وی خدمت به قشر محروم جامعه را از افتخارات این ادارهدانست و افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب به این قشر زحمتکش همکاری دستگاههای متولی می تواند بسیار راهگشا باشد.

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان كوثر اظهار داشت كه در سال گذشته در راستای تامین و ارتقاء بهداشت دام و فراوردهای دامی و توسعه اشتغال پایدار نسبت به واکسیناسیون 16177 راس دام بزرگ و کوچک مددجویان تحت پوشش اینمديريت اقدام شده است .

مظلومی ادامه داد: در جهت ارائه خدمات بیشتر به دامداران تحت پوشش کمیته امداد، با حضور اکیپ دامپزشکی و کارشناس مسئول خودکفایی و ناظر دامی این اداره، با هدف کنترل و پیشگیری بیماری های مشترک دام و انسان، تشویق مجریان طرحها جهت استمرار امر پیشگیری در فصول مختلف سال و بالا بردن سطح آگاهی مجریان طرح حای دامپروری اجرا گردید.

این مسئول در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب اکیپ دامپزشکی با این اداره عنوان کرد: امیدواریم اجرای این طرحنقش موثری در جهت ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء بهداشت دام و فراورده های دامی به ویژه در مناطق محروم را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات