معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت:فرصت به وجود آمده در ماه مبارک رمضان که سرعین کمترین مسافر و گردشگر را دارد زمینه مناسبی است تا ایرادها برطرف شود .
کد خبر: ۸۵۳۳۴۲۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: آبگرم‌هایی که در ارائه خدمات تخلفی را انجام دهند بسته شده و اجازه فعالیت آنها به هیچ‌وجه داده نخواهد شد.

بهروز محمدی اظهار کرد: ما با همکاری سایر نهادهای نظارتی و در قالب گشت‌های تلفیقی بر آب‌های گرم نظارت دقیقی را داریم و اجازه نمی‌دهیم تا آب‌های گرم محل سوءاستفاده عده‌ای برای کسب منافع مادی باشد بلکه بر اساس قراردادی که در هنگام واگذاری به امضا رسیده است سعی‌مان بر این است تا صاحبان آب‌های گرم که به صورت یک ساله آن را اجاره کرده‌اند بتوانند موارد بهداشتی و همچنین کیفیت ارائه خدمات را مدنظر قرار دهند.

وی با اعلام اینکه از 21 آبگرم موجود در استان 10 آبگرم دولتی بوده و به شکل سالانه به مستاجران واگذار می‌شود، افزود: 11 آبگرم موجود در سرعین،‌ مشگین‌شهر، ‌نیر و کوثر به بخش خصوصی واگذار شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: اگر مستاجران به تعهدات خود عمل نکنند ما این مجوز را داریم که به صورت یک طرفه قرارداد را لغو کرده و آن را به فرد دیگری واگذار کنیم به طوری که در قراردادهای به امضا رسیده مستاجران موظف شدند به اندازه ظرفیت هر آبگرم پذیرش انجام داده و از پذیرش مازاد خودداری کنند.

محمدی تجهیز شدن آبگرم‌های استان را به کمد مناسب، ‌الزامات بهداشتی در بدو ورود به آبگرم، تخلیه و تمیز نگه داشتن استخرها و داخل آب‌های گرم، کامل بودن تجهیزات مربوط به دوش‌ها و استفاده از برخی امکانات دیگر و کلرزنی به موقع اقدامات قانونی را انجام دهند تا گشت‌های تلفیقی دستگاه‌های مختلف به ویژه بهداشت در این زمینه ایرادی را به فعالیت‌های آنها وارد نکند.

این مسئول در مورد تعطیلی آبگرم‌های ساری‌سو، اعصاب‌سویی، بش‌باجیلار و پهنلوی سرعین بیان کرد: فرصت یک ماهه به وجود آمده در ماه مبارک رمضان که سرعین کمترین مسافر و گردشگر را دارد فرصتی استثنایی است تا ایرادها برطرف شود و در آستانه دور دوم سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارک رمضان این آب‌های گرم برای پذیرش میهمانان آماده شود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: در صورتی که نواقصات برطرف شود و موارد بهداشتی به تایید مسئولان برسد در بازگشایی مجدد این آب‌های گرم هیچ مانع و مشکلی وجود نخواهد داشت.

محمدی در پایان از مستاجران خواست تا با پرهیز از نگاه منفعت‌طلبانه و سودجویانه بیش از حد در فعالیت‌های این عرصه زمینه ایجاد رضایتمندی بیشتر را در مردم فراهم کنند.

ارسال نظرات