مستندساز معروف ایران فیلم مستند «بر مسند خیال» خود را در منطقه آلوارس سرعین کلید زد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۳۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، رهبر قنبری مستندساز معروف و بین‌المللی کشورمان سومین مستند زیبای خود را در دامنه‌های سرسبز سبلان و منطقه آلوارس سرعین استارت زد.

به گفته این مستندساز معروف کشور فیلم جدید او با عنوان «بر مسند خیال» حکایت نقاش معروف فریدون کوچکیان را به تصویر کشیده که این نقاش سقفی و دیواری تاکنون آثار بی‌نظیری را از خود در کشور و خارج از کشور رقم زده است.

رهبر قنبری اظهار کرد: این فیلم مستند را در مدت یک ماه حضورم در سرعین و دامنه‌های سبلان تهیه و فیلمبرداری کرده و نسبت به آماده‌سازی این فیلم برای جشنواره‌های جهانی و بین‌المللی تلاش و جدیت واقعی را انجام می‌دهم.

وی تصریح کرد: بنده در فیلم «پنجره» که مستندی زیبا و دوست داشتنی از تلاش هنرمندان بود، توانستم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و فیلم رشد حاضر شده و درخششی واقعی داشته باشم.

فریدون کوچکیان نقاش سقفی و دیواری معروف ایران نیز با اشاره به طبیعت زیبا و بی‌نظیر آلوارس سرعین گفت: بنده به راحتی می‌توانم از این طبیعت و منظر زیبا هزاران تابلوی نقاشی را به جهان عرضه کنم.

این نقاش معروف ایران بیان کرد: بنده در بیش از 50 کاخ ایرانی و همچنین کاخ ورسا در سقف و دیوار کارهای هنری زیبا و ماندگاری را انجام دادم و از اینکه رهبر قنبری مستندساز معروف کشور قصد ساختن فیلم در مورد زندگینامه بنده را دارم، قدردانی می‌کنم.

ارسال نظرات