خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: شهید بهشتی خدمت‌های ارزنده ای به نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۷۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام موسی رجبی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد (ع) قزوین درنشست اخلاقی کارکنان این ناحیه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و شهدای هفتم تیر اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب جریان نفاق که به اسم مجاهدین خلق خود را معرفی کرده بودند که از یک فرهنگ پوچ برگرفته از غرب پیروی می کردند دست به ترور افراد موثر انقلابی زدند.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خون همین شهیدان است که دشمن با ترور شخصیت های انقلابی همچون شهیدان رجایی، باهنر، علامه مطهری، صیاد سعی در براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند و رشادت های این عزیزان بود که باعث شد این انقلاب پایدار بماند.

رجبی یادآورشد: شهید  بهشتی خدمت های ارزنده ای به نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای پیشرفت اسلام داشتند که همین فعالیت‌های چشمگیرانه او و دیگر شخصیت های انقلابی بود که دشمن سعی در ترور این شخصیت ها داشت چرا که هرکدام ازاین‌ها یک قسمتی از نظام و از تاثیرگذاران این نظام بودند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد (ع) قزوین به آیه 111 سوره توبه اشاره کرد و عنوان کرد: خداوند در برابر جانفشانی آنان بهشت را به آن ها وعده داده است پس اگر انسان از جان و مال خود در راه خدا بگذرد، خداوند این حرکت او را بی جواب نمی گذارد و سعادتمندی در دنیا و آخرت نصیب او خواهد داشت.

وی اظهار داشت: ارزش انسان ها در نزد خداوند براساس ایمان آن ها سنجیده می شود نه جاه و منصب و مقام و اگر انسان با خدا معامله کند بهترین ها را به او می دهد.

رجبی درادامه به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان ازمنظرامام سجاد(ع) پرداخت ویادآورشد: امام سجاد(ع) این ماه را ماه روزه داری معرفی می کنند و هرکسی وارد بر این ماه مبارک شود به غفران الهی، پاکی، پیراستن بدی ها،  رذایل می رسد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در خاتمه گفت: این ماه ماهی است که قرآن در آن نازل شده است و هرکس وارد ماه مهمانی خداوند شود درهای جهنم به رویش  بسته می شود و ازعذاب خداوند درامان است.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها