خبرهای داغ:
فرمانده سپاه طبس: هدف آمریکا ریشه کن کردن صنعت هسته ای ایران و تبدیل آن به یک پایگاه بی محتوا است و آمریکایی ها تلاش دارند ضمن ادامه فشارها، تحریم ها را هم حفظ کنند.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۷۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی در جلسه انس و مودت مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان طبس اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری به بیان ظرفیت های کشور پرداختند

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با داشتن نیروهای جوان، متخصص و متعهد، از لحاظ اقتصادی در جایگاه بیستم دنیا و در مجموع ذخایر نفت و گاز در منطقه جایگاه اول را دارد.

فرمانده سپاه طبس افزود: همچنین زیرساخت های اساسی کشور در بحث انرژی و حمل و نقل و ارتباطات در دنیا از مهم ترین ظرفیت های کشور در بحث اقتصاد مقاومتی است.

چالش های درونی نظام بر سر راه اقتصاد مقاومتی
وی تصریح کرد: مشکلاتی که در بحث اقتصاد مقاومتی داریم؛ ناشی از چالش های درونی نظام است که این چالش ها سخت افزاری در عمل و سطحی نگریستن به مسائل است.

صادق احمدی ادامه داد: برخی در داخل کشور این دیدگاه را دارند که با فاصله گرفتن از مبانی اعتقادی و اصول نظام اسلامی همه راه ها باز می شود و برخی افراد می گویند مردم نمی توانند مشکلات را تحمل کنند. این نظرات از مهم ترین مشکلات ما در بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه تردید در توانایی های درونی کشور از مشکلات ما در بحث اقتصاد مقاومتی است، عنوان داشت: اگر با صداقت مشکلات را به مردم بازگو کنیم؛ ایستادگی و مقاومت خواهند کرد و شرط اصلی برای اقتصاد مقاومتی عزم راسخ و پرهیز از راحت طلبی و تکیه بر مدیریت جهادی است
فرمانده سپاه طبس در خصوص مذاکرات هسته ای نیز افزود: هر موضوعی که رهبری در جلسات خصوصی به رئیس جمهور و مسئولان بازگو می کنند؛ همان مسائلی است که در جلسات عمومی مطرح می شود.

وی ادامه داد: امانت داری، غیرت و تدین اعضای تیم مذاکره کننده که بعضا شاید در تشخیص و عمل نیز اشتباه کنند، از مسائل مهم بحث هسته ای است.

آژانس انرژی اتمی مستقل و عادل نیست 
صادق احمدی با تاکید بر اینکه نیاز آمریکا به توافق بیشتر از ما است، افزود: هدف آمریکا در بحث هسته ای ریشه کن کردن صنعت هسته ای ایران و تبدیل آن به یک پایگاه بی محتوا است و آمریکایی ها تلاش دارند ضمن ادامه فشارها، تحریم ها را هم حفظ کنند. 
وی گفت: برخلاف اصرار آمریکایی ها مدت 10 الی 15 ساله را قبول نداریم و کار تحقیق و توسعه حتی در زمان امضای توافق نامه باید ادامه یابد و تحریم های اقتصادی، بانکی و مالی پس از امضای موافقت نامه لغو و بقیه تحریم ها در فواصل معمول برداشته شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس بیان داشت: ما با گزارش آژانس مخالفیم چون آژانس بارها و بارها ثابت کرده مستقل و عادل نیست و ما به آن بدبین هستیم و اجازه پرس و جو از شخصیت های ایران و بازدید از مراکز نظامی را نخواهیم داد
ادامه داد: مردم و دولت باید با همدلی و همزبانی در مسائل کلان و در بحث هسته ای اتفاق نظر داشته باشند. راه همه بهانه ها برای دشمن گرفته شود و همه بدعهدی ها بر گردن طرف های غربی انداخته شود و ما این موضوع ها را رصد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها