نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ایران، گفت: ایران به دنبال توافق عزت‌مندانه در مذاکرات هسته‌ای است.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۵۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به افزایش فضای مجازی در بین جوانان، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا در فضای مجازی بنیان خانواده را به فروپاشی بکشاند.

وی افزود: جوانان ما باید در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن بیدار باشند چرا که دشمن می‌خواهد در فضای مجازی عاطفه را از آنها بگیرد و اعتیاد و طلاق را در جامعه گسترش دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خانواده‌ها نقش مهمی در تحول سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه دارند، تصریح کرد: جلوی خطر و آسیب‌های اجتماعی باید گرفته شود چرا که دشمن هر روز برنامه‌های پیشرفته‌ای برای بیراهه کشاندن دشمنان ایجاد خواهد کرد.

طبرسی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضایه و شهادت 72 تن از یاران امام(ره)، گفت: استان مازندران در هفتم تیرسال 1360 نیز چهار شهید به نام‌های شهید حجت الاسلام قاسمی، مرحوم شهید اکبری، عماد کریمی و شهید عباس‌علی ناطق نوری تقدیم کرد که در این روز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی، به قتل دلخراش و غمناک دختر جوان داربکلاهی در جنگل‌های شهرستان نکا اشاره کرد و از دستگاه قضا خواست تا محکم وارد این قضیه شود و مردم نیز باید در این خصوص صبور باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم رسیدگی  فوری  پرونده سنگین اختلاص و مفصدان سیاسی و مالی  در دستگاه قضا تاکید کرد و گفت: اتحاد مردم نسبت به قوه قضایه باید بیشتر شود.

طبرسی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌ کنندگان هسته‌ای ایران، افزود: ایشان تیم مذاکره کننده را افرادی غیور، شجاع  و متدین معرفی کرده است بنابراین نگرانی دلواپسان معنا ندارد.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده در برابر هفت کشور استعمار ایستادگی کرد و منفعل نشده است بسیار مهم است، تصریح کرد: همه ما باید پشتیبان دولت و تیم مذاکره کننده باشیم.

امام جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه ما باید وحدت و اتحاد میان دولت و قوه قضایه و مقننه را افزایش دهیم، افزود: ما به دنبال یک توافق نامه عزت مندانه برای کشور هستیم.

طبرسی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل باید در کشور نهادینه شود، افزود: متاسفانه اقتصاد متکی نفت و دولت نتیجه نداد و نمی دهد بنابر این باید اقتصاد مقاومتی مبتی بر تولید داخل برای برون رفت از تحریم‌ها در کشور اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها