فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه روز قدس روز عزت و پایداری امت اسلام است، گفت: امسال بیش از ۶ هزار نفر از اعضای حلقه‌های صالحین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۷۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سردار اکبر فتوحی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان یزد با بیان این مطلب که این روز مایه عزت و پایداری امت اسلام است، اظهار داشت: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی استان یزد باید با ایجاد فضای وحدت نسبت به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های استان اقدام کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در 14 خرداد امسال، گفت: ملت ایران کشتار بیش از 528 کودک مظلوم غزه را محکوم و همیشه حامی مظلومان جهان است.

فتوحی با بیان این مطلب که مسئله فلسطین و دفاع از مردم مظلوم جهان بحثی مهم است و به هیچ عنوان از دستور کار نظام خارج نمی‌شود، به اهمیت برجسته‌سازی جنایات سانسور شده آل‌سعود در جلسات و برنامه‌های ملی مذهبی اشاره و تصریح کرد: هیچ حادثه‌ای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را از مسئله فلسطین و دفاع از آن جدا نمی‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت افشاگری جنایات سه رژیم کودک کش آل‌سعود، اسرائیل و آمریکا عنوان کرد: روشنگری نسل جوان در مورد توطئه‌های صهیونیست و آل‌سعود با حمایت آمریکا از مهمترین محورهای برنامه‌های ملی مذهبی است.

فتوحی استفاده از ظرفیت سخنوران فرهنگی به منظور تشویق جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس را از جمله راهکارهای کاربردی در استان یزد عنوان کرد.

وی حضور 6 هزار و 600 حلقه صالحین، گردان‌های الزهرا(س)، کوثر، عاشورا، امام حسین(ع) و بیت المقدس به صورت سازماندهی شده در راهپیمایی روز جهانی قدس را از جمله اقدامات و برنامه‌های کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در استان یزد دانست.

ارسال نظرات