فرمانده سپاه اهر:

هنرمندان چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اهر در دیدار جمعی از شورا و اعضای کانون بسیج هنرمندان این شهرستان، هنرمندان را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۷۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی خلق زیبایی های غیر قابل وصف به دست هنرمندان را نیازی مبرم برای حل انواع مشکلات اجتماعی پیش رو عنوان و بیان کرد: با کارهای هنری زیبا می توان به نتایج ماندگار رسید که بازتاب این هنر و شناساندن آن به همه، وظیفه سنگین ماست.

وی با اشاره به برنامه بزرگ هنری مشکات، آن را برنامه ارزشمند خواند و بر لزوم توجه صدا و سیمای استان به این برنامه با وجود استقبال چند هزار نفری تأکید کرد.

ایمانی با نگاه به جشنواره سراسری هنری فیلم افلاکیان -که در زمان تصدی گری وی در سپاه میانه اجرا شده بود-،اجرای جشنواره های هنری را در سطح منطقه و استان پر بازده و ناب توصیف و از آمادگی بسیج شهرستان برای اجرای چنین جشنواره هایی خبر داد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان اهر نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت های اجرا شده در طول سال گذشته(سال93)، به وجود ظرفیت های فرهنگی هنری و سرمایه انسانی قدرتمند درحوزه هنری منطقه تاکید کرد .

مهدی شنابی خواستار برنامه ریزی و تصویب یک جشنواره هنری به خصوص جشنواره شعر و ادب منطقه ای و استانی برای شناساندن بهتر ظرفيت های هنری اهر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها