سهیلا احمدی بانوی هنرمند یزدی در نمایشگاه گردان«دریای بیکران» آثار نقاشیخط که در تهران با موضوع امام علی(ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۷۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سهیلا احمدی بانوی هنرمند یزدی در نمایشگاه گردان«دریای بیکران» آثار نقاشیخط که در تهران با موضوع امام علی(ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد حضور پیدا کرد.

مسئول برگزاری نمایشگاه در مصاحبه با خبرنگار یزدهنر,گفت: نمایشگاه گردان«دریای بیکران» آثار نقاشیخط هنرمند با محوریت شخصیت امام علی (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان, در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود و تمام این آثار به نام مبارک امام علی(ع) مزین شده است. 

محمد رضا جوادی نسب در ادامه اظهار داشت: این نمایشگاه شامل آثار هنرمندان نسل نو نقاشیخط است و سه نفر از این هنرمندان از شهرستان های یزد, بیرجند و گنبدکاووس برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده اند, همچنین مجموعا 22اثر با ابعاد متوسط در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

 

این هنرمند اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه با حمایت گالری تازه تاسیس«هپتا» صورت می گیرد و همه هزینه ها بر عهده ی گالری بوده است هدف این گالری حمایت از هنر وهنرمندان است.

سهیلا احمدی, سپیده اشرفی, فهیمه بای, محمد بخشی زاده, محمد بنی احمدی, رضا تقی پور, شایان پیمانی, عباس سیف آبادی, شادی طلایی, محیا طلوع کیان, حمید طلوعی فرد, آسیه گونه زاده, سیده زهرا مهدی و محمد رضا جوادی نسب هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

گفتنی است نمایشگاه دریای بیکران از 5 تا 14 تیرماه از ساعت 16 الی 20 در گالری هپتا به نشانی خیابان دولت, خیابان اختیاریه, کوچه رازقی شمیرانی شماره 30 میزبان علاقمندان به هنر نقاشیخط است.


ارسال نظرات