حجه الاسلام والمسلمین ضیائیان در مراسم گرامیداشت هفت تیر هرات:
حجه الاسلام والمسلمین ضیائیان صبح امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر در مسجد جامع هرات، دفاع از ولایت فقیه را مهمترین هدف شهیدان بهشتی و صدوقی دانست.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۸۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران امام خمینی (ره) و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم مراسم گرامیداشتی در مسجد جامع هرات  برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین ضیائیان امام جمعه موقت شهر مروست در این مراسم با تسلیت سالروز بزرگ شهید انقلاب اسلامی و 72 تن از یارانش و شهادت سومین شهید محراب و تسلیت ایام وفات حضرت خدیجه کبری (س) به بیان آثار ، برکات و فضیلت های ماه مبارک رمضان پرداخت .

ایشان در ابتدای مراسم با اشاره به نقش و جایگاه حضرت خدیجه ( س ) و حضرت علی ( ع ) در ترویج اسلام در زمان پیامبر ( ص ) پرداخت و گفت : شمشیر حضرت علی ( ع ) که همواره موانع موجود بر سر راه ترویج اسلام را بر می داشت و ثروت حضرت خدیجه ( س ) یاری رسان حضرت پیامبر در ترویج اسلام بودند .

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش و سومین شهید محراب ایت الله صدوقی به بیان ویژگی های این دو بزرگوار و فعالیت های ایشان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود دکتر بهشتی نه فقط از نظر سیاسی و اجتماعی بلکه درزمینه های گوناگون انقلاب فعالیت داشتند .

ضیائیان در ادامه با بیان فرمایشات حضرت امام (ره) در خصوص دکتر بهشتی مهمترین هدف شهیدان بهشتی و صدوقی را دفاع از ولایت فقیه خواند و افزود : ما در طول 36 سال تجربه کرده ایم هر جا همراه ولایت فقیه باشیم و کلام ایشان را به عنوان فصل الخطاب قرار دهیم کشور از آسیب ها در امان خواهد بود .

 وی در ادامه خاطر نشان کرد امروز چشم و امید همه ملت های مظلوم به ایران و رهبر فرزانه انقلاب است و دشمنان هم به همین دلیل سعی در نابودی ایران اسلامی دارند . 

ارسال نظرات