مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میامی:

خون شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش انقلاب را حفظ کرد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میامی گفت: خون شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۸۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
حجت الاسلام اباذر محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش گفت: شهید بهشتی عالمی بود که در مدارج بالای علمی و اجتهاد قرار داشت و مجاهدی بود که در راه انقلاب سختیهای زیادی را تحمل کرد.

وی با بیان اینکه بهشتی مدیری توانمند و برنامه ریز بود، افزود: آیت الله بهشتی خطیب و مناظره کننده ای زبردست و قوی بود و در برابر ملحدان و جاهلان به خوبی ایستادگی می کرد و همیشه گوش به فرمان امام خمینی(ره)بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه میامی گفت: دشمنان به ویژه مجاهدین که در کلام مردم ایران به عنوان منافقین شناخته شده بودند از آنجا که اقتداری که در پرتو ریاست جمهوری بنی صدربه دست آورده بودند را از بین رفته می دیدند در نتیجه تصمیم بر حذف سران انقلاب گرفتند.

محمدی تصریح کرد: در اوایل انقلاب حزب جمهوری اسلامی که بسیاری از بزرگان انقلاب در آنجا جمع بودند توسط منافقین مورد حمله و انفجار قرار گرفت و با این نقدام منافقین به دنبال یکسره کردن کار نظام اسلامی ایران بودند.

وی در ادامه مهمترین ویژگی شهید بهشتی را مظلومیت او در جامعه عنوان کرد و افزود: این مظلومیت ناشی از هجمه شدید ضد انقلاب و مجاهدین بود که شهید بهشتی را به عنوان یک مهره کارشکن معرفی کرده بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی افزود:شهید بهشتی در آن دوران به خاطر امام و جلوگیری از اختلافات در سطح جامعه اقدام به مقابله به مثل نکردند و به همین خاطر مظلومانه شهید شدند و مردم پس از شهادت شهید بهشتی به شخصیت وجودی او پی بردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار