خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

از خانواده شهدا و ایثارگران روستای خیج و شهر کلاته خیج بخش بسطام شاهرود دیدار شد

به همت حوزه بسیج شهری روستایی حمزه سیدالشهدا و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود از خانواده شهید عجم و جانباز عربعامری دیدار به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۹۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و فرماندهی و شورای حوزه بسیج شهری روستایی حمزه سیدالشهدا از خانواده شهید رمضانعلی عجم و جانباز ایثارگر حسن عربعامری دیدار شد.

در این دیدارها که در منزل این دو خانواده شهید و ایثارگر در شهر کلاته خیج و روستای خیج انجام شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: امروز ما به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند هستیم و باید تلاش کنیم این فرهنگ روز به روز در جامعه ما تعمیق و گسترش یابد.

حجت الاسلام علی شریفی خاطر نشان کرد: الگوی شهدای ما قیام کربلا و امام حسین(ع) است و تا این الگو را داریم ما شکست نخواهیم خورد و مقاوم و با صلابت در برابر دشمنان ایستادگی می کنیم و مرگ هراسی نداریم.

وی تصریح کرد: شهدای ما در وصیت نامه های خود اهداف خود در حضور در جبهه ها را بیان کرده اند و اکثر آنها حفظ اسلام و ولایت و حفظ ارزش های الهی و انسانی را بر شمرده اند و ما باید مراقب باشیم که اهداف شهدا در جامعه گم نشود.

شریفی با بیان اینکه امروز شهدا اثرگذاری خود را دارند و در پیچ و خم زندگی روزمره ما گم نشده اند گفت: حضور میلیونی مردم تهران در تشییع شهدای غواص معادلات را به هم زد و نشان داد فرهنگ ایثار و شهادت در فطرت جامعه ایران زنده و پویاست و توطئه های دشمنان نتوانسته در این موضوع خللی ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر حفظ این فرهنگ بیان کرد: شما خانواده شهدا و ایثارگران شاهدان زنده و گواه ما برای تاریخ و نسل های آینده هستید تا بدانند این انقلاب به آسانی به دست نیامده و باید آن را حفظ و پاسداری کرد.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگ ایثار و شهادت در جهان اسلام و کشورهای دیگر عنوان کرد: افتخار ما امروز این است که فرهنگ ایثار و شهادت امروز مرزها را در نوردیده است و مکتب شهدای ما امروز جهانی شده و الگویی برای همه مظلومان و آزادی خواهان جهان می باشد.

در این دو دیدار خانواده شهید رمضانعلی عجم به بیان خاطراتی از شهید پرداخته و بر حرکت در مسیر شهدا تاکید و از مسئولین خواستند در راه تحقق آرمان های شهدا قدم بردارند.

جانباز ایثارگر حسن عربعامری نیز در این دیدار با بیان نحوه مجروحیت خود بر حرکت در مسیر شهدا و انقلاب و دفاع از اسلام تاکید کرد.

در این دو دیدار هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا و ایثارگران اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها