خبرهای داغ:

کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست داعشی در استان الانبار عراق

وزارت کشور عراق با صدور بیانیه‌ای از کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست داعشی در شهرستان القائم در غرب استان الانبار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۳۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
به گزارش بسیج به نقل از الجدید، وزارت کشور عراق از کشته و زخمی شدن ده‌ها داعشی در استان الانبار خبر داد.
وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروه اطلاعاتی "الصقور" وابسته به این وزارت‌خانه 43 تروریست داعشی از جمله 5 سرکرده این گروه تروریستی را در شهرستان القائم واقع در غرب استان الانبار به هلاکت رساندند.
این وزارت‌خانه افزود: قهرمانان گروه اطلاعاتی الصقور که قبلا یک مکان تجمع سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در شهر القائم را رصد کرده بودند، موفق شدند با همکاری نیروی هوایی ارتش این مکان را به طور کامل تخریب و همه تروریست‌های مستقر در آن را به هلاکت برسانند.
از سوی دیگر مرکز فرماندهی عملیات "الجزیره" و "البادیه" نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان توپخانه مرکز تجمع عناصر داعش در منطقه "الصکره" در غرب الانبار را بمباران کرد که در پی آن 26 تروریست کشته شدند.
فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراقی اوایل خرداد ماه گذشته از آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار از دست گروهک تکفیری تروریستی داعش با مشارکت نیروهای داوطلب مردمی خبر داد.
سخنگوی رسمی سازمان نیروهای داوطلب مردمی عراق هفته گذشته گفت که توقف عملیات الانبار یک اقدام تاکتیکی است و ما طی روزهای آینده پیروزی را بر گروه تروریستی داعش محقق خواهیم کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار