حجت الاسلام شجونی در خرم آباد مطرح کرد:

امام اجازه تزئین حسینیه جماران را نمی داد/ جریان اصلاحات مرتد سیاسی است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضرت امام خمینی(ره) با سادگی کامل زندگی می‌کرد و هرگز اجازه نمی‌داد حسینیه جماران را تزیین کنند، ولی امروز می‌بینیم، مرقد امام را با مصالح‌گران قیمت خارجی تزیین می‌کنند کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز با این کار مخالف است.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۴۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شجونی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سید فخرالدین رحیمی از شهدای حادثه انفجار هفت تیر که در محل مسجد علوی برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب از سید حسن خمینی به خاطر صرف هزینه های میلیاردی برای ساخت صحن حرم مطهر امام خمینی(ره) انتقاد کرده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با عبا مگس ها را از اتاق بیرون می کرد و آن دو اتاق جماران را شجونی برای ایشان پیدا کرد افزود: امام زاهد بود اما امروز برخی ها به خاطر دنیای خود برای امام هزینه های میلیاردی می کنند؛ حضرت امام خمینی(ره) با سادگی کامل زندگی می‌کرد و هرگز اجازه نمی‌داد حسینیه جماران را تزیین کنند، ولی امروز می‌بینیم، مرقد امام را با مصالح‌گران قیمت خارجی تزیین می‌کنند و سنگ از ایتالیا می آورند. کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز با این کار مخالف است.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رهبری به سید حسن گفته بود که برای افتتاح صحن امام نمی آید و حتی  در مراسم سالگرد رهبری دستور دادند که فرش نفیسی را که در صحن بود را با یک زیلو بپوشانند.

 شجونی با تاکید بر اینکه باید به مانند رهبری نگهبان اندیشه های امام باشیم گفت: اخیرا با من مصاحبه کرده اند که چند نفر در مجلس تندرو هستند گفتم اینها حرف حق را می زنند.

وی با بیان اینکه حرف اعتدال را ابوموسی اشعری اولین بار به زبان آورد و با آن علی(ع) را خانه نشین کرد ادامه داد: آیا علی تندرو است؟ پس اگر علی تند رو بوده است پس باید گفت که پیغمبر هم تندرو بوده است در هر حال امروز تاریخ تکرار شده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه با 30 دلیل اثبات می کنم که اصلاح طلب ها مرتد واقعی هستند و بعد از امام به ارتداد سیاسی کشیده شده اند تصریح کرد: به خدا وقتی شهدای غواص را دست بسته آوردند من گفتم که برخی آقازاده ها دست باز  دلارها را چپاول کردند و با این دلارها ویلای 100 میلیارد در لندن خریدند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه چرا باید کسی را که رشوه گرفته است به او بگویند «م ه» و چرا نباید بگویند مهدی هاشمی گفت: در حالی که بچه های این مملکت رفتند و تکه تکه شده اند اینها رشوه های میلیاردی گرفته اند.

شجونی با اشاره به مراسم افطاری رئیس جمهور با احزاب بیان کرد: کسی به من گفت که چرا در مراسم افطاری رئیس جمهور حضور نیافتی که من گفتم من آخوند هدفی هستم و آخوند علفی نیستم ما جور دیگری هستیم.

وی با بیان اینکه در مراسم افطاری رئیس جمهور وقتی که کسی میرحسین را زندانی مظلوم خطاب کرده می بایست هم که برخی ها جلسه را به هم بزنند اضافه کرد: مملکت هزار تا بدبختی دارد بعد از ارکستر خانم ها و آقایان حرف می زنند چنین وزارت ارشادی را که نه در آن اسلام و نه ارشاد می بینیم واقعا مایه خجالت است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه با چنین وزارت ارشادی طبیعی است که هر کسی را بیاورند به او پست بدهند و بعد مدیر کل آن در لرستان حرف مزخرف بزند و آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد را داعشی بنامد گفت: وای به حال بودجه این مملکت که آن را به دست این افراد می دهند اینها در آن دنیا باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام شجونی با بیان اینکه روحانیت همیشه دلسوز است اما امام فرمود که آخوند بد از ساواکی هم بدتر است اضافه کرد: برای ضد انقلاب بی غیرت می گویم که بداند در تانزانیا یک معلم قرآن سنی را دیدم که اسمش عمر بود؛ اما با این حال نام چهار فرزندش را خمینی، بهشتی، مطهری و سید علی خامنه ای گذاشته بود.

وی افزود: ضد انقلاب بی غیرت باید برود و ببیند که امام در بیرون چه کرده است امروز بیروت، عراق، افغانستان، سوریه و ترکیه همه شده اند ایران و دشمنان از این دارند می سوزند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آمریکا 22 هزار کیلومتر آن طرف تر آمده است تا نفت عراق را بدزدد گفت: از آمریکا و اروپایی که بدون دین و مذهب اند و تنها به فکر اسرائیل و دزدیدن نفت هستند نباید در مذاکرات هسته ای توقعی داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجج اسلام شهیدان  سید فخرالدین رحیمی و صادقی از شهدای حادثه انفجار هفت تیر تصریح کرد: مسجد علوی مسجد انقلاب است و شهیدی رحیمی مبارزی سلحشور و مجاهدی خسته ناپذیر بود که به عنوان نماینده مردم  در دوره اول مجلس که پاک ترین و بی غرض ترین نمایندگان بودند حضور داشت.

لازم به ذکر است؛ این مراسم توسط هیات رزمندگان اسلام خرم آباد، سپاه ناحیه خرم آباد و پایگاه شهید رحیمی مسجد علوی برگزار شد.


بسیج: لازم به ذکر است که نقل قول های مطرح شده از رهبر انقلاب توسط حجت الاسلام شجونی لزوما مورد تایید خبرگزاری بسیج نمی باشد و صرفا نقل سخنان حجت الاسلام شجونی است. بدیهی است اخبار مرتبط با رهبر انقلاب باید از مجاری رسمی و دفتر معظم له منتشر یا تایید گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار