5 اثر از حوزه هنری زنجان در بخش ادبیات چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۵۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری از حضور 5 اثر از شاعران استان زنجان در بخش کمیته ادبیات چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری خبر داد.

رهبر حیدری، مسئول آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان زنجان گفت: واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان 5 اثر مکتوب در بخش ادبیات را جهت حضور در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری معرفی کرد.

وی با اعلام تعداد آثار شرکت کننده در این جشنواره افزود: کتاب «راه را برداشت» سروده حسن علی پاکزاد، کتاب «همسایه ای در ماه» سروده رویا باقری، کتاب «یک نیم روز» سروده علی حنیفه، کتاب «یک ربع به یک» سروده رضا اسم خانی با مضامین عاشقانه و آیینی و همچنین کتاب «فیروزه خاتم» گزیده اشعار فاطمی شاعران کشوری می باشد که به اهتمام هادی وحیدی جمع آوری گردیده است.

حیدری چنین اظهار داشت، این کتاب ها جزو تولیدات این مرکز طی 3 سال اخیر می باشد که به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ثبت و ارسال گردید.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری زنجان چنین اظهار داشت، آثار ارسالی شاعران و نویسندگان به دبیرخانه ی کمیته ی ادبیات در 2 بخش تألیفی و تدوینی می باشد که بر این اساس حوزه هنری استان زنجان در بخش آثار تدوینی 1 اثر شعر کلاسیک و در بخش تألیفی 4 اثر شعر کلاسیک به این جشنواره ارسال کرده است.

شایان ذکر است، چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در بخش های هنرهای تجسمی، هنرهای تصويری، هنرهای نمايشی، ادبيات، موسيقی و مطالعات و فرهنگ پايداری در مهرماه 1394 در اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظرات