خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری کل کشور:

تشکیل شورای عالی بسیج کارگری تحولی عظیم در بسیج کارگری است

مسئول سازمان بسیج کارگری کل کشور بیان کرد: تشکیل شورای عالی بسیج کارگری تحولی عظیم در بسیج کارگری است.
کد خبر: ۸۵۳۳۸۵۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردارعباسی در نشست مشترک شورای عالی، فرماندهان حوزه‌ها و مربیان صالحین بسیج کارگری استان که عصر دیروز برگزار گردید گفت : با عنایت خداوند پس از امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی با هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری حرکت خویش را همچنان با قدرت ادامه می دهد.

وی با اشاره به خاطراتی از جنگ تحمیلی و دلاور مردی های رزمندگان اسلام شرایط فعلی کشور را نوعی جنگ اقتصادی با مستکبران دانست و خاطرنشان کرد: همان گونه که در دوران جنگ تحمیلی فرماندهان لشگر از کلیه رده ها گزارش می گرفتند و کلیه رده ها نیز خود را ملزم به دادن گزارش های دقیق و تبعیت از فرماندهان می دانستند، امروز نیز باید گوش به فرمان ولی امر خویش باشیم و با هرتوانی که داریم در راستای تحقق اوامر ایشان تلاش کنیم.

عباسی شرط دیگر پیروزی در جنگ اقتصادی را کار و همت مضاعف همگانی عنوان و متذکر شد: ابتدا باید وضعیت فعلی را به خوبی تجزیه تحلیل کرده و با زوایای آن آشنا شویم، تلاطم های آینده را ببینیم و پیش بینی کنیم و برای وضعیت های نامطلوب راهکارهای عقلایی پیشنهاد نمائیم.

وی ادامه داد: رهبری در سخنان بسیار مهمشان تقوای اجتماعی را همان اقتصاد مقاومتی دانستند بنابراین مسأله ای پشت گوش انداختنی نیست و بر همه واجب است از سیاست های آن تبعیت و برای تحقق آن در کشور مجاهدت نمایند.

عباسی تشکیل شورای عالی بسیج کارگری را تحولی عظیم در سازمان بسیج کارگری عنوان و خاطرنشان کرد: از آذر ماه سال 93 که این طرح با حضور سرلشگر جعفری و سردار نقدی در در دیدار با رهبر معظم انقلاب کلیدخورد دستاوردهای بسیار مناسبی به ارمغان آورده است در واقع این تشکل قسمتی از بسیج است که کار فرصت سازی را همانند ستادهای فرماندهی دوران جنگ انجام می دهد.

وی در خاتمه به ظرفیت‌های استان قزوین اشاره و متذکر شد: در این استان 80 پایگاه بسیج کارگری وجود دارد که لازم است به همه آن ها رسیدگی شده و از ظرفیت آن ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی بهره بجوییم تا با عنایت خداوند و با حرکت پشت سر رهبری تمامی بحران ها را پشت سر بگذاریم.

 

1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها